Kadın kocasıyla bir boşansa ya da sevgilidir sevgilisinden bir ayrılsa hemen karısını ya da sevgilisini öldürüyor evli kadınlarla arkadaş olmak dünyanın en tehlikeli şeyi benim hiç evli arkadaşım olmadı olmasın da zaten ya aşırı kıro ya takıntılı ya da psikopat oluyorlar birde böyle insanlar kendini erkek doğunca erkek olduk diye seviniyolar bu dünyaya çocuk getirmek bu dünyada bir biyolojik erkekler sevgili olmak önemli değil ayrilamazsin özellikle turkiyedeki erkeklerden ayrilamassin namus meselesi yapıyor ya da unutamiyor gelip öldürüyor kadını ben hayatımda evli kadınlar kadar uzak durulacak tehlike tanımıyorum çoluğu çocuğu var akşama kadar kayınvalidesi akrabaları ailesi başkasının ailesi o kadar yorucu bir hayatları var mı evlilik kusmuk gibi bir şey ve ben evli kadınların bosandiklari zaman asla yaşadıklarına şahit olmadım hepsi mezarda şuanda bekar kızlar da evli kızlardan uzak durmalı arkadaş olmamalı hastalıklı oluyor bütün evli erkekler kadına bile tabanca bıçak çekecek kadar küçükler güçleri sadece kadına yeter çocuğa yeter bu erkeklerin aslında dünyanın en güçsüz cinsiyeti erkekler güçlü olsalar kadınlara silah çekmez taciz etmez öldürmez korkaklık bunlar sen karşında beden gücü olarak güçsüz bir varlığa vuruyosan zavallisin Türkiye'deki özellikle Türkiye'deki erkekler karılarını sürekli kıskanır nereye gidiyor kimle gidiyor nezaman gelecek takip eder Instagram şifresini alır mesajlarını zorla okur karısını döver iş yaptırır çalıştırır sürekli kadınlara erkeklik taslarlar bagirirlar Türkiye'de kadinsan yaşaman mucize çünkü erkekler var kendi hemcinsimle kadın kadına ilişki yasadigimda hiç zarar görmedim demek ki erkeklik kadınları öldüren bir şeymiş erkeklerden uzak durmak çok keyifli
Güncellemeler
+1 yıl
Sizin gibilerin sonu çok yakınnn
Güncellemeler
+1 yıl
Rezillerr terbiyesizler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Haklisin çok haklısın gerçekten çok haklısın Türkiye’yi terk edin.
Biz kadınlar erkeksizde varız mutluyuz bir kadın için çocuk doğurmak kadın olmak değil kariyer yapmak okumak kendi hakkını savunmak özgür olabilmek bir erkekle sevgili oldugun zaman veya evli olduğum zaman yaşama ihtimaliniz yok ablalarim evlenmek isteyen kadınlar bizden uzak dursun biz bekar kızları bir rahat bırakın erkekleri sevmeyen tercih etmeyen kadınlardan uzak durun istemiyoruz kardeşim ölmek isteyen kadın biyolojik erkekle evlensin
Evet doğru destekliyorum seni bu ataerkil düzen yıkılmalı kahrolsun
Bende erkeklerden nefret ediyorum ortak yanımız varmış 😎
😂😂😂 ay gtm Türkiye’de yaşıyorsun fakir ne yapım ben seni
He he sokakta yürümedipin kız kalmıyordur sonrada asıp kesiyorsunuz
😂😂😂 ay kıyamam sana ya canım ben avrupada yaşıyorum sen Arap kafalı ülkende yaşa
Geldi yine zır deli işimiz gücümüz yok destan mı okuyalım
Ayıp ayıp öyle denir mi
Biz kadınlar erkeksizde varız mutluyuz bir kadın için çocuk doğurmak kadın olmak değil kariyer yapmak okumak kendi hakkını savunmak özgür olabilmek bir erkekle sevgili oldugun zaman veya evli olduğum zaman yaşama ihtimaliniz yok ablalarim evlenmek isteyen kadınlar bizden uzak dursun biz bekar kızları bir rahat bırakın erkekleri sevmeyen tercih etmeyen kadınlardan uzak durun istemiyoruz kardeşim ölmek isteyen kadın biyolojik erkekle evlensin
Erkekleri savunuyorsun ya çok komiksin yarın birgün sevgili olup ayrıldığın erkek seni sağ bırakırsa nefes alıyor olursan tekrar sohbet ederiz seninle ama bu kafayla çok uzun yasamazsin gibi geliyor biyolojik erkeklerin hepsini al senin olsun hepsi tepe tepe kullan doğuştan kız doğan her kız hetero değil olsa bile aklı varsa erkekleri değil kadın kadına aşk yaşar ölme ihtimali azalır yok olur ortadan kalkar
Mübarek destan yazıyor kim okuyacak bunu özet geç
Terbiyesiz ne demek kim okuyacak hepsi senin gibi kadin dusmani kadinlar yüzünden oluyor tüüü sana 😂😂😂
Yanlis bi yaklasim bence cevren nasil bilmiyorum ama evli arkadaslarim cok gayet mutlulular ve dert ettikleri sey cocuklarin uykusu ve yemek yememesi evlilikleri gayet iyi bosananlarda da bi sorun gormedim gayet medeni bi sekilde bosandilar
Biz kadınlar erkeksizde varız mutluyuz bir kadın için çocuk doğurmak kadın olmak değil kariyer yapmak okumak kendi hakkını savunmak özgür olabilmek bir erkekle sevgili oldugun zaman veya evli olduğum zaman yaşama ihtimaliniz yok ablalarim evlenmek isteyen kadınlar bizden uzak dursun biz bekar kızları bir rahat bırakın erkekleri sevmeyen tercih etmeyen kadınlardan uzak durun istemiyoruz kardeşim ölmek isteyen kadın biyolojik erkekle evlensin
Bende bekarim fakat bunun aydinlik insanligini gormeyip hep negatife yormussunuz feminizm bi insanim ve butun erkekleri kapsayan yorumunuzdan gercekten rahatsiz oldum. Bu ulkede onurlu serefli namuslu bir suru erkek var. Erkek nefretinizi kendinize saklayin lutfen
Katılıyorum sana