Eşinin soyismini alan kadının değeri bilinmez mi?

Ben şahsen eşimin soyismini alırım. Zaten sevmediğin insanın soyisminin bile sana geçmesini istemiyorsun. Ben sevdiğim için soyismini alırım, başka kadınlar sevgisini başka şekilde gösterebilir. Onların düşüncesine saygı duyarım. Yani soyismini almıyorsa sevmiyordur demiyorum! Ben sevdiğim erkekle evleniyorsam soyismini alırım ama değerim bilinmez mi sizce?

Bilinmez
Tam tersi
Aşağıda söylüyorum 👇
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Kizlar eşinin soyismini almamak derken iki soyisimli olmaktan bahsetmiyorum. Zaten o eskiden beri vardı. Artık tamamen kendi soyisminizle kalabiliyorsunuz, biliyorsunuz değil mi bunu?
Eşinin soyismini alan kadının değeri bilinmez mi?
Cevapla