Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşındayım okumuyorum çalışmıyorum ve aile evinde kalıyorum annemle babam ayrıldılar ve ben babamda kalıyorum aile baskısına başa çıkamadığım için bu soruyu soruyorum
Ailemden bahsedeyim
- En büyük çocuğum,
- babam okumama ve çalışmama izin vermiyor
- evde ev hanımı olmamı istiyor
-kardeslerime ben bakıyorum ve evde buyun sorumluluk bana ait
- dışarı çıkamıyorum
- telefonla oynuyamıyorum
- annemle görüşmemi istemiyor
- bi derdim ve sorunum oldugunda anlatamıyorum
- hic arkadaşım yok
Daha cok var ama fazla uzatmayayım hep babam yüzünden bunları yaşıyorum o oyle olmamı istiyor ne yapmam lazım bu durumda?
Ailemden bahsedeyim
- En büyük çocuğum,
- babam okumama ve çalışmama izin vermiyor
- evde ev hanımı olmamı istiyor
-kardeslerime ben bakıyorum ve evde buyun sorumluluk bana ait
- dışarı çıkamıyorum
- telefonla oynuyamıyorum
- annemle görüşmemi istemiyor
- bi derdim ve sorunum oldugunda anlatamıyorum
- hic arkadaşım yok
Daha cok var ama fazla uzatmayayım hep babam yüzünden bunları yaşıyorum o oyle olmamı istiyor ne yapmam lazım bu durumda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer