Baskıcı aileyle yaşamak zorunda kalınca ne yapılır?

Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşındayım okumuyorum çalışmıyorum ve aile evinde kalıyorum annemle babam ayrıldılar ve ben babamda kalıyorum aile baskısına başa çıkamadığım için bu soruyu soruyorum
Ailemden bahsedeyim

- En büyük çocuğum,
- babam okumama ve çalışmama izin vermiyor
- evde ev hanımı olmamı istiyor
-kardeslerime ben bakıyorum ve evde buyun sorumluluk bana ait
- dışarı çıkamıyorum
- telefonla oynuyamıyorum
- annemle görüşmemi istemiyor
- bi derdim ve sorunum oldugunda anlatamıyorum
- hic arkadaşım yok

Daha cok var ama fazla uzatmayayım hep babam yüzünden bunları yaşıyorum o oyle olmamı istiyor ne yapmam lazım bu durumda?
Baskıcı aileyle yaşamak zorunda kalınca ne yapılır?
Cevapla