Ne yapmam lazim tavsiye verir misiniz?

İnstadan biri yazdi guzel guzel konustuk dun aksam yazdi iste. Neyse bugun kalktim tutturdu goruntulu ariyim sesli konusalim falan yok diyorum hala israr ediyo. En son dedimki sen zaten dunden razisin konusmaya. Hani ben zaten telefonda konusma teklifini hicbir zaman karsimdakine teklif etmem. Etsem dahi israr etmem konusmak istemiyorsa ama sen dunden razisin konusmaya tanismadan etmeden konusurdun diyince iyi tamam bundan sonra sen isteyip yazmadigin surece yazmicam dedi bende anladim babinda mesajini begenip kendimi geri cektim iyilik yaramaz iste konusmak istemiyosan soyle falan yazmis. Niye tribe giriyon falan dedi. Tribe girmiyom sen istemiyom diyince kendimi geri cektim dedim. Sen yukselince ben ardimi donup gidecekmiyim yok hemen kendini geri cektin dedi. Neyse kavgayi cok uzatmak istemiyom zaten yeterince annemle kavga ediyom bide senle kavga edemem dedim benle kavga etme zaten yazmis. Ne diyim napiyim simdi ben?
Ne yapmam lazim tavsiye verir misiniz?
Cevapla