Yılbaşında eşimin ailesi evine davet etti, ben kabul etmedim. Gitmek zorunda mıyım?

Ben gitmek istemiyorum çünkü ben eşimle veya yalnız gidince dolapları bomboş bı misafir gelecekse ve ben ve eşimi davettilerse eşim alışverişi yapıyor her seferinde tüm ihtiyaçlarını alıyor servisleri bulaşıkları vs her işi ben yapıyorum ben evi temizliyorum hadi gelinsin yap diceksiniz ama benim annem gidince ona da hiçbir şey ikram etmiyorlar nisanliyken evlerine gittiğimde de şehir disindan geldiğimiz halde hic yemek yapmadılar bana bir çay bile vermediler annem de dahil ama başka biri gelecekse bı sürü şey ikram ederler onu da eşime aldirirlar o yüzden ben artık çok istekli gitmiyorum yılbaşı zaten doğum günüm eşim doğum günüm için hazırlık yapacaksa bana özel yapabilir ayrıca yeni evlendik birlikte kutlayacağımız ilk doğum günüm ve yılbaşı ben o yüzden başbaşa olmak istedim onlara size gelmicem dedim surat yaptılar gitmek zorunda mıyım her davet edildiğimde bana değer verilmeyen bir yere

Yılbaşında eşimin ailesi evine davet etti, ben kabul etmedim. Gitmek zorunda mıyım?
Cevapla