Arkadaşlar ben 3-4 ay önce kapalıydım açıldım şimdi tekrar kapansam sorun olur mu?

Herkes beni açık gördü ama rahatsız hissetmeye başladım namaz kılma isteğim bile gelmiyor ordada başörtü var ya o yüzden aklıma geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Arkadaşlar ben 3-4 ay önce kapalıydım açıldım şimdi tekrar kapansam sorun olur mu?
Cevapla