3 yillik iliskim var ve evlilik teklifinde bulundum ve artik isteme surecindeyiz ben istanbuldayim kizin ailesi ise 1000km uzaklikta bi memleketlerinde istemeye gidecegiz ama ailem cok masrafli olacak gittigimizde kalacak yerimiz de yok akrabalarimiz gelecek onlarin masraflarini nasil karsilayacagiz vs vs diyor ve hatta sunu teklif ettiler onun ailesi buraya gelsin ( sevgilim burada 1+1 evde oturuyor ) burada isteyelim vs diyorlar ve cevreme bakiyorum herkesin isteme telasi ve heyecani eglenceli gecerken benimki huzun mutsuzluk ve sinirli bir sekilde geciyor ki tabi isteme gibi bir durum olursa bazen sunu dusunuyorum tek basima bir insan olsam ailem olmasa nasil olurdu ve olsaydi sanirim su an tek bir kisiyle birlikte gider isteyip donerdik
Huzursuz mutsuz bir donemdeyim hayata karsi bir hevesim kalmiyor gercekten yoruldum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer