Eşimin yaptığını unutmalimiyim ne yapmaliyim?

Merhaba iki hafta önce kaynanamla kavga etmiştim herşeyime karıştığı için annemi aramış ben kızınızı istemiyorum falan demiş eşimin yanindami knustu bilmiyorum neyse benm yuzumede dedi eşim yoktu seni asla istemiyorum ayırmak için elimden geleni yapicam gidiceksin burdan falan dedi ve ben bunu esime soyledim biraz beni sakinleştirdi falan yemek yiyoduk bı tabak annesine goturcagini söyledi dedim sen iyimisin ya kadın beni istemio bide yaptığım yemeğimi goturceksin dedim yemez zaten falan filan ozaman neden götürüyorsun dedim götürme dememe ragmen götürdü ve iki haftadır çok zoruma gidiyor annesi istemediğini soyluo bana eşimde sanki iyi söylemiş gibi yemekle odullendirio gibi ben abartiyomussum haksizmiyim ne yapmalıyım konusunu açmıyorum ama kendi kendimi yiyip duruyorum annesiyle arası iyi annesinin ben mesafeliyim beni çok zorluo konuş şöyle böyle dediğinde hep kavga ediyorum inatlasiyorum sizce unutmalimiyim napcam blmiyorum yardımcı olur musunuz

Eşimin yaptığını unutmalimiyim ne yapmaliyim?
Cevapla