Karıma büyük eşşeklik ettim nasıl afettiririm kendimi?

13 yaşında bi kızım var eski karımdan bizimle kalıyo şimdiki eşimle de gayet iyi anlaşıyo. Geçenlerde telefonda cık cık biriyle mesajlaşıyo ver dedim kim o vermedi korktu falan bende iyice şüphelendim sınıfından biriymiş hoşlandığım bey diye kaydetmiş hanımefendi. Ben baya sinirlendim kızımla biraz kavga ettik bu yaşta ne sevgisi aşkı. Karımda araya girdi bu yaşta olur böyle şeyler kızın kalbini kırma kızımız yanlış bişey yapmaz üstüne gitme dedi. Ben daha da sinirlendim. Yıllardır emek verdiği baktığı çocuğa benim çocuğum benden iyi mi bileceksin. Kızımla arama girme falan dedim. Cidden öz annesinden daha çok emek verdi kızıma yıllardır öz annesi gibi baktı ben böyle söyleyince de çok kırıldı gözleri doldu gitti. 1 haftadır benimle konuşmuyo yanımda bile yatmıyo nasıl affettiririm kendimi?
Karıma büyük eşşeklik ettim nasıl afettiririm kendimi?
Cevapla