Ailesi istemiyor diye ayrılan erkek?

2 aydır hayatımda biri vardı çok düzgün biriydi ilkiydim hatta, 21 yaşında ben 20yim, şimdiye kadar hiç bir kızla konuşmamış beğendiği biri olmamış, biz aynı ünideyiz, bana üniversitede yakınlaştı, konuşmaya başlatık, ailesi karşıydı bize kültür farkı var uzak şehirler diye, 2 ay mücadele etdi, 2 ayda ailesi fikir değiştirdi sürekli, sonunda ailesi o konuyu açmaya bile izin vermemiş biz de mecbur ayrıldık o ayrılmamız gerektiğini söyledi, senle evlensem bile mutsuz olucaksın ailem yüzünden ben bunu istemiyorum dedi, senin göz göre göre mutsuz olmana izin veremem dedi, şimdi konuşuyoruz ama öylesine arkadaş gibi, ben onu sevmiyorum, bağlandım biraz, sadece doğru insandı o yüzden onunla birlikte oldum, evlenicek biriydi yani güven veren, bi de ben baba sevgisi görmedim pek o yüzden, şimdiye kadar hayatımda böyle biri olmamıştı ben de kötüyüm doğal olarak, onu istiyorum yazmadan duramıyorum onu bi insan gibi çok seviyorum, üzüntümü ona söylediğim zaman da hayırlısı böyleymiş demekki üzülme ne zamana kadar üzüleceksin karşına daha iyileri çıkıcak büyüklerin bir bildiği vardır diyor ben daha kötü oluyorum ben napıcağımı gerçekten bilmiyorum belki de onu kafamda çok idealleştirdim bilmiyorum ama gerçekten tam istediğim gibi biri, ailesi beni tanımak bile istemedi, sadece fotoğrafta görmüşler beğenmişler, ama olmaz diyorlar, o gelip buralarda yapamaz diyorlar, bu yaz asker gidiyor onu bir daha görmeyeceğim yani, onsuz yapamıyorum gerçekten çok üzülüyorum, o beni hala seviyor ama kafasında bitirmiş

Ailesi istemiyor diye ayrılan erkek?
Cevapla