Yılbaşını ailem ile geçirmek istemiyorum, ne yapacağım?

Ailem yılbaşı için 28 aralık-4 ocak arasında hem yılbaşı hem de kayak tatili için isviçre st moritze bilet almış. Ben ise sevgilimle geçirmeyi planlıyordum ama bu plandan dün haberim olunca ne yapacağımı bilemedim. Hiç gitmediğim yer olsa anlarım ama 8 yaşından beri her yıl kışın kayak için yurt dışına ya da türkiye de bir yere gidiyoruz ama ben 3 defa gittim zaten isviçreye ve artık 19 yaşındayım ailem yerine arkadaşlarımla vakit geçirmeyi tercih ediyorum. Ne yapabilirim? Gitmesem ayıp mı olur aileme? Diğer 2 kardeşim de ailemle olacak zaten
Yılbaşını ailem ile geçirmek istemiyorum, ne yapacağım?
Cevapla