Eşimin ailesiyle yılbaşına girmek istemiyorum. Ne yapacağım ben?

selam arkadaşlar, eşimle 1 yıldır evliyiz. Malumunuz yılbaşı yaklaşıyor. Eşimin aileside her yılbaşını akrabalarını evine çağırır kalabalık ortamda kutlarlar ama ben bu kalabalığa girmek istemiyorum. Ailesi ile de yılbaşına girmeyi hiç istemiyorum. Geçen sene bu konu yüzünden eşimle tartıştık ve stresten hastanelik oldum yılbaşımız hastanede geçtik ki o zamanlar 1 aylık evliydik. Yaptıkları ayıp değil mi her yere sokuyolar kendilerini. Ben bu kadar yapışkan insanlar görmedim. Nasıl kutulabilirim yardım edin :( dışarı çıkma fikri çok pahalı geldi :(
Eşimin ailesiyle yılbaşına girmek istemiyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla