Beraber zaman geçirilmeyen bir evlilik yürür mü?

Eşimle çok uzun zamandır beraberiz, çovuklarımız var. Benimle hiç vakit geçirmiyor ne bir sohbet, ne evde başbaşa zaman geçirmek, ne dışarı çıkmak, özel günleri kutlamak hiç bişey yok. Artık anlatmaktan ve istemekten yoruldum hiçbişey söylemiyorum da istemiyorum da. Hal böyleyken kendimi bana bi an özel hissettirmezken bide beni ona karşı isteksizlikle suçluyor, nasıl olayım. Artık yatakları bile ayırdık, evin içinde birbirimize görünmeden yaşamaya çalışıyoruz. Boşanmayı düşünüyorım bazen dayamıyorum artık. Sadece maddi desteği var eve, tüm sorumluluk bende, böyle oluncada hem fiziki hem duygusal çok yoruluyorum, istemeden çocuklarada sinirleniyorum bazen. Çalışıyorum gelirim fena değil ama tek başıma çocuklarıma alıştıkları standardı veremeyeceğimden korkuyorum, çocuklar büyüyene kadar sabretmek mi yoksa kendi imkanlarımla kendi yoluma devam etmek mi ne yapacağımı bilmiyorum.

Beraber zaman geçirilmeyen bir evlilik yürür mü?
Cevapla