Annem çocukluğumdan beri bana hep kötü davranır bunun sebebi ne?

Yaşın 25 bu yaşıma kadar hep sözlü ve fiziksel şiddet gördüm.. annem iyi biridir daha doğrusu dışarda melek gibi evin içinde seytan iki erkek kardeşim var benden küçüğü 4 yaş küçük ona çok iyi davranır en küçüğü de lise 2 de. O çocuğa davrandığı gibi bana davranmadı hiçbir zaman ona duyduğu saygıyı ve şefkati bana göstermedi şu yaşımdayım bana yaptıklarını ağzından çıkanları bir kez olsun diğerlerine söylemedi hep saygı duydu. Geçen gün kolumdan bacağımdan tutup evden atmak istedi diğer kardeşlerimle bir olup dovdu bugün altı üstü arkadaşımla konuştum diye sokak kadini muamelesi gördüm kufurler işittim elim sağ elim onun yüzünden sakat kaldı bana bıçak çekmişti o yüzden ne bileyim çok fazla anım var bunlar hariç siddete dayalı..
Annem çocukluğumdan beri bana hep kötü davranır bunun sebebi ne?
Cevapla