AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
135Cevap
iyi bir mesleğin varsa..
kafana yatan birisi varsa evlen..
yoksa oku :)
ay ikisini de yap gitsin ikili tercihler hep surmecede bırakır insani malum
ben bu yaştan sonra okuyorum her zaman okumak okumak okumak
Evlenmek gerçekten içinden geliyorsa evlenirsin okumak istiyorsan da okursun okumanın yaşı yoktur.
Okumak daha iyidir ya üniversitede delikanlı bir erkek bulursun 😂
Libidon düşükse evlenme :D Okumak için hiç bir zaman geç değil.
Mesela ben MBA-ya başlıyıcağm gelen yıl😀
@tantumverdeeeeeee Libidon düşük mü :D
O ne’
@tantumverdeeeeeee boş ver
Hiç biri bana ne o yaştan sonra evlenmek de okumak da isteyen pek olmaz diye düşünüyorum
İkisini de yaparsın. Artık trenler her dakika geldiği için kaçırmazsın
Farketmez ikiside olur mesele keyfini çıkarmaya bak
Kaçan bir tren yok evlenilecek kişiyi bulursan evlen okumak istiyor san okuyabilirsin de
Okumanın yaşı yok, ama çocuk sahibi olmak istiyorsan geç kalmamalısın.
Şu an istekli sevklisin belki ama okuyayım diye de okunmaz. Eğitim sistemi malum...
Evleneyim diye de evlenilmez. Bunlar iyice üzerine düşünülüp karar verilecek şeyler.
Ha hangisi daha risksiz dersen okumak derim 😀
Evlilik tabiki. Yeter daa. Kazıkmı çakacaksınız. 🤣🤣
Hayatın bitmiş senin evlensen anca dul gelir okusan iş hayatına zaten kadınların girmesi mesele tecrübesiz birini almazlar
ne alaka aq 32den buyuk olup evlenmeyen cok erkek var
Evet onlar sorunlu oluyor işte ya psikolojisi bozuk ya aşırı seçici ve takıntılı
ya da kalbi kirik oluyolar genelde haklisin ama okumasi daha iyi okuyunca zaten erkekler kapina dizilir
@aznue kanka emin ol bende bi kız olarak aynı durumdayım 😁 psikolojim bozuk çünkü kalbim kırık anladın mı 30 undan sonra evlenmek pek sağlıklı olmuyo kariyer desen mezun olduğumuzda bile tecrübe arıyorlardı kimdir iş vermiyor lanet olası işverenler yüzünden
basarili oldugun surece ne kadar tecrubeli ararsalar arasinlar alirlar seni ise cvn iyiyse
@aznue hayır almıyorlar berde yaşıyorsun bilmiyorum ama kadınsan ve evliysen hatta çocuğun varsa almıyorlar en iyisi devlette çalışmak
En çok hangisi seni mutlu ediyor düşününce onu seç. Bende 31 yaşındayım aynı şeyi kendime soruyorum
Tren asla kaçmaz. Oku hayatını yaşa. Evlenmek saçmalık
Bence en güzeli tekrar bebekliğe dönmek tavsiye ederim :)
Sihirli gücün mu var?
Hayır yok ve buna gerekte yok (Bence)
32 diyaliz hemşireligini bitirdim sosyal hizmetler okuyrm uzman aile danışmanlığı eğitimi aliyrm 33 yaşıma giricm evlide değilim
Doğru insan olsun 40da evlen 45 de doğur yanlış insanla bir ömür arafta kalacağına mutsuz olacağına.
Okumaktan kastın kendin için mi yoksa etrafına diploma içinse hiç kasma hayat kaçıyor çünkü
en bu saatten sonra mantık arama 😂😂 zengin koca filan bul 😂😂
Bence bekarlık sultanlık tır zaten çekeceğim izi çekiyoruz bide dünyanın sonuna doğmuşuz üstüne bide koca dırdırı kaynana vız vızı üstü kalsın be böyle iyi 👍✅
Okumak güzeldir ama bu zamanda okumanın da pek bir anlamı kalmadı okuyana eskiden itibar edilirdi şimdi kimse umursamıyor üstüne okuyanlar işsiz kalıyor evlenmelisin bence
Okumak bence zira bende 34 yaşımdayım kendimi akademik hayata bağışladım 🤭
evlenmek için evlenilmez. eğer sevdiğin ve karşılıklı olarak anlaşıp değer verdiğin birisi varsa evlenilir. laf olsun diye de okunulmaz. gerçekten ciddi ideallerin varsa okunulur
Çalışmak veya evlenmek mantıklı. Okuman saçmalık olur.
Bir f*ck bulup gündüzleri iş akşamları pompa en mantıklısı
Evlilik treni kalkmış. Koşarsan belki yetişirsin
evlenmek tabi ki çocuk yapmak için 35ten sonrası riskli
bizim sınıfta bi abla var 33 yasında evli 2 küçük cocugu var o okuysa sen her türlü okursun
Bölümün ne
@Nar__cicegi anestezi
Teşekkürler
@Nar__cicegi neden sordunuz
Merak ettim. Yas grubu yüksek olan hangi bölüm bu diye
Zengin ve rahat koca bul evlen özel üniversitede okutsun seni evliyken kdmfng
Yaşadığın şehirde önemli hangi şehirde yaşıyorsun
Hangisi denk gelirse :)
Okumamın evlenmeye ile alakası yok her türlü okursun 30 undan sonra okuyup memur olan ev hanımı biliyorum
İnsan isterse her yaşta okur bunu sorman bile sıradan oku evlilik elbet olur ama eğitim her zaman daha önemli
Bi tanidigim 39 yasinda ve yeni evlendi abartma istersen yasin gayet genc okursun 2 sene veya 4 sene sonra evlenirsin bile canim evlilik yasla olmuyor
Evlenip yuva kurmak bana göre daha mantıklı olur
Evlen evlen, senin dedgin yaşlar kariyer ortası yaslar
ikisini de ayni anda yapabilirsin, biri digerine engel degil.
32den sonra okumak mantiksiz bence evlen gitsin
Okuyup ya da okumadan bir iş sahibi olmak daha mantıklı gibi. Kimseye muhtaç olmazsın.
ikisi de olur ama evlenebşliyorsan evlen bir an evvel:)
bence okumak mantikli ben o yaşa gelsem Sadece ise giderdim
Okumak tabiki hâlâ beynin var mı var , yani okumak için geç değil
32 den sonra aklı selim hiçliğe evlenmez kadınlar açısından
İstediğini yaparsın cahil insanlar abartıyor sylvester stallone 30 yaşında ünlü oluyor geç bunları istediğini yap
Okumak için daha erken küçüksün
🙄🙄🙄🙄
Hangisi seni mutlu edecekse o mantıklı
Evlenmek mantıklı bence.
Evlenmek için evlenme bence
Seviyorsan evlen yoksa işe devam
Hangisini daha çok istiyorsun?
Uygun birisi olursa evlenmek tabiki
Oku yaratan Rabbinin adıyla
Evlenmek bu zamanda daha zor okumak kolay.
Okumaya devam evlenip ne yapacan
Ne için okyacaksın mesela hedefin ne
Oku diyenlere bakma sen okusan ne olacak okumak zaman ve para kaybı
Kendi ayaklarinizin üstünde durmadan evlenmeyin
Evlenmek için hiçbir yaş mantıklı değil
Okuyorsun sonra evleniyorsun bu daha mantıklı
Evlen 40 tan sonra çocuk riskli