Eğlenceli olsun, az içimiz açılsın diye aldık. Bu sene zordu bizim için, hepimiz için olduğundan daha fazla hatta. Az değişiklik olsun, renk olsun dedik diye küstü. Onu ilgilendiren bi konu var mı sizce? Onaylamayabilir ama küsmesi ne alaka?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Durumu anlamak ve çözmek için duygusal bir konuşma yapabilirsiniz. Kayınvalidenizle samimi bir şekilde iletişim kurarak duygularını paylaşabilir ve yanlış anlamaları düzeltmeye çalışabilirsiniz. İçten bir özür dilemek ve birbirinizi anlamaya çalışmak ilişkinizi güçlendirebilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılyılbaşı dini bir gün değil hiçbir dinde. yeni yıla geçiş yani sadece, doğum günü gibi. ağaç alıp süslemek ve sanki ağaca kar yağmış gibi bi efekt vermek de aralık sonu kış mevsimini yansıtıyor cozy bi ortam için güzel bence
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBoş ver, kendiliğinden gelir torun sevmeye. Küçük torunu yoksa yapın hemen hemen tutarsa 10. ayda doğar gerçi sezeryanla erken alıyorlar genelde. Doktorlar işin kolayına kaçıyor.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
60
Cevap
49Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yıladım atmayın tabi ki de..
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Onu hiç ilgilendirmez. Kesinlikle yüzüne bile bakmayın. Eğer küstüyse kendi geri dönüp barışana kadar görüşmeyin. Sen görüşme en azından, eşinin annesi sonuçta, o görüşmek isteyebilir ama senin evine alacağın yılbaşı ağacı ya da başka bir şey onu kesinlikle ilgilendirmez, büyük terbiyesizlik.
Asla yüz vermeyin, şu an yüz verip aranızı düzeltmeye çalışan taraf siz olursanız evlilik hayatınız boyunca her şeyinize karışır, o yüzden o barışmak istemedikçe görüşmeyi kesin, barışmak isterse de tavrınızı koyarak barışın, bir daha size karışamasın.,
Çok büyük terbiyesizlik yaptığı.
31 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca burada dinimiz de yok diyen yobazlara da haddini bildir. Herkesin yaşam şekli kendisini ilgilendirir. Eğer biri dini inancı gereği ağaç istemiyorsa "KENDİ EVİNE" ağaç koymaz, ama başkasına karışamaz, herkes haddini bilecek.
Belki sen noeli kutlamak istiyorsun, ya da belki de sadece süslü, ışıklı ağaç görüntüsünü seviyorsun, her şey olabilir, kimseye hesap vermek zorunda değilsin.
Lütfen analar babalar çocuklarınızın herhangi bir şekişde herhangi bir özel hayatına KARIŞMAYIN AGA SANANEEEE. Hem Türk geleneği hem istediği her şeye inanıp onum ritüelini yapabilir. Ona inanmayarak da yapabilir o onun özel hayatı senin değil sen koyma evine çam ağacı bitsin gitsin sanane. Ben annemle nuedugan ritüeli yapmıştım nar falan kırdık tütsü yaktık ritüel kağdı yazıp balkondaki yetiştirdiğimiz çam ağacının altına koyduk eitüel kağıdının üstüne nar koyduk onun da üstüne 100₺ koyduk. Ertesi akşam o narı kapanın önünde poşetle kırıcaz. Acaba bunu yapsan kim bilir ne derdi 😂 kayınvalidene söyle bu yunanlar herşeyi çaldığı gibi bizim yılbaşıno da çalmış de Türk ritüeli yapıyorum çam ağacının hıdırellez kutlamaktan hiçbir farkı yok de
10 Yorumla
+1 yılAlmanyada doğdum büyüdüm , hiç Ağaç kurmadım, Süslemedim, evimde , kurmamda süslememde, Hz. İsa nın yeniden doğuşunu kutluyorlar. 25 sevinç günleri 25,26 hz isanın yeniden kalkacağı/dirileceği gün. Ağaca gelince, Doğurganlığı, yeşil yaprakları canlılığı, hayatı temsil eder, süslemeside Kış cinlerini def eder. Noel ağacı diye bir şey yok, Noel 6 sında kutlanır biter.
24 Yorumla- +1 yıl
@wantutiri Hastamısın nesin? Banane kim neyi kutlarsa kutlasın ben kendi adıma konuşur yazarım. İstersen haç as boynuna beni bağlamaz. Kasıntı sensin ki üzerine alınmışsın kendim için yazdığım yazıyı.
- +1 yıl
@wantutiri ya kes
- +1 yıl
@wantutiri hoşt
- +1 yıl
@wantutiri varoş sensin ki yorumuma atlamışsın, ağza bak 😅😅 aslak. Cüce, yaşına bakmadan çemkirme annan yok karşında belliki terbiye verememiş. Şimdi daha iyi anlıyorum sizi türkiyedeki Erkekler neden istemiyor diye. kepazesiniz.
Yılbaşı kutlanması eğer Hristiyan örf ve adetlerine göre yapılıyor ise bu İslam dini tarafından günah sayılan konular arasında yer alır. Aynı zamanda yılbaşı gecesinde özel yemekler hazırlamak ve kalabalık eğlenceler düzenlemek de yine Hristiyan geleneklerine benzetildiğinden dinen caiz kabul edilmemektedir.
212 Yorumla- +1 yıl
Yav ne sacmaliyorsun allah askina kutlama yapmak niye hristiyan gelenegi olsun siz muslumanlar niye aci cekmeyi boyle seviyorsunuz salın biraz relax olun ya
- +1 yıl
Aynen ya nasil bir hastalar anlamiyorum
- +1 yıl
Sensin şaka gelmis yobaz yobaz konusuyorsun bıktık ulan sizden bir halttan da anladiginiz yok bildiginiz de yok, anca o yasak bu yasak. Bir s.. gidin ya istedigimizi yapacagiz
+1 yılKayınvaliden gercekten geri kafalı bu tarz seyleri insanlar sırf hrşstşyanlıkta isanın dogum gununu kutlamak icin yapmaz o ambiansı sever o ortamı sevdigi icin yapar ama maalesef kayınvalşdenin bunu anlayacak kapasitesi yokmuş
55 Yorumla- +1 yıl
Her cam agaci alınca noel kutluyorsun diye birsey yol yani su aptal kaliplasmis cümle nerden gelmşsse artık biz her sene kurarız agac evi süsleriz cunku senede 1 yapiliyor etraf şık duruyor guzel duruyor
Soran+1 yılülkedeki çam ağaçlarına bile kin güder oldu insanlar yav
- +1 yıl
Onlar daha kendi dinini arastirmaktan aciz insanlar bunu nerden bilsinler
- +1 yıl
Asil sen sacmaliyorsun cam agaci noel icin alinir yeni yil icin degil
- +1 yıl
@elifbaharsuna çam agacını alan insan niye alıyordur bi dusun bakalım o bizim dinimize uymuyor diyenler sırf isanın dogjm gununu kutluyorlar diye diyorlar cam agaci alan birisi noel kutlasa nolcak onların amacı isanın dogum gununu kutlamak degil guzel bir ortamda cam agaci kurup eglenerek vakit gecirmek bu farkı ama sende anlamıyorsun sende kayınvalidesi gibisin herhwlde 😅
- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılburada aranızı açacak yorumlasa itimat etme , sonuç olarak öyle veya böyle eşinin annesi , ağaç mı daha değerli eşinin annesi mi? Buna mantığını kullanarak cevap ver , burada bazı dengesizler kadın için yobaz felan yazmış bence onların yorumlarına hiç itimat etme , madem kayınvalidenin böyle bir hassasiyeti vardı keşke hiç göstermeseydin ağacı.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben de yılbası kutlamıyorum herkesin kendi görüsü tabii ki ama buradaki konu agac degil. Kendi inandıgı ve kabul ettigi sey yüzünden gelininin ve oglunun yaptıgından rahatsız olup küsmesi. Elestirebilirsin, söylenebilirsin ama küsüp trip atmak yersiz bence. Fırsat verildiginde boyutu artabilir. Ayrıca koca agacı nereye saklasın nasıl göstermeyebilirdi?
+1 yılAraplaşmayacağız diye diye gavurlaştınız farkında değilsiniz. Yılbaşı ağacı senin neyin oluyor bebeğim? Yılbaşı ağacı senin kültürünün tam olarak neresinde bulunuyor yavrum? Gavurdan daha gavursunuz. Kadın haklı evlatlıktan reddetse hakkıdır...
10 YorumlaKayınvalidenizin yaptığı hoş olmamış ama karşılığında sizin de evine gitmeyecek olmanız daha hoşnutsuz olur. Aile arasında küslük olmaz böyle bir ufak ve gereksiz şeyde hiç olmamalı.
Kısas mantığıyla hareket etmeniz aile sorunlarını derinleştirin. Kayınvalideniz yapamamış ama siz olgunluk gösterin bu olay hiç yaşanmamış gibi halini hatırını sorun, tatlıya bağlansın olay.10 YorumlaKayınvalide'nin sizin hayatınıza karışmaya hakkı yok.
Hiç oralı olma bu duruma , sende bir hata yok.
Yeni yılı size zehir etmeye çalışıyor anladığım kadarıyla, sen yılbaşında güzelce giyin, cam ağacının led ışıklarını yak, güzelde bir masa hazırla kocanla yeni yılın keyfine çıkar.
Kayinvali'deni hiç kafana bile takma10 Yorumla
+1 yılbayanların çoğu atma demişte, müslümannin yılbaşı kutlaması nedir hele de çam ağacı felan, tamam hayat sizin istediğinizi yaparsınız elbet. o kadınagızda hoşlanmadığı için gitmiş, size zannedersem laf söylememiş dimi. büyükleri kırmayın helede anne baba ve yaşlıları. unutmayın birgün hepimiz anne baba yaşlı olacağız. herkes ettiğini biçer. siz adım atın kalp kazanın boşverin milletin lafını. kadının size bugüne kadar zararı yoksa niye milletten akıl alıp aklını karıştırıyorsun ki?
10 YorumlaSana değil oğluna küsmüş olabilir. Neticede dinini oğluna öğretti. Bizim dinimizde böyle bişey yok. Hristiyanların bayramı malum. Hele ki filistindeki soykırımdan sonra bi çok papaz bu yıl bayramlarını kutlamayacaklarını söylemesine rağmen siz büyük bi hevesle hazırlık yapmanıza bozulmuş olabilir
01 Yorumla- +1 yıl
yılbaşı ve Noel aynı zaman kutlanmıyor aynı amaç içinde kutlanmıyor
+1 yılSenin aldığın bir şey onu neden ilgilendiriyor? Yorum yapar eyvallah ama küsmek nedir, neyin kaprisi neyin küskünlüğü. Ağacı kıskanmış olabilir o ayrı :)
12 Yorumla
Soran+1 yılya evet benim annem de çok sevmez mesela ama küsmesi çok anlamsız geldi
- +1 yıl
boş ver bence takılma. Bazı insanlar kokarca gibi etrafına hep kötü koku salabiliyor, negatif enerji, ruh emici gibi. Sen mutluysan salla gitsin. Çok şanslısın bahanen olmuş görüşme bence :)
- Aile & Toplum konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılburada suç eşinde bence.
annesinin bu kadar karışan ve içe girdigi hale göre davrandırması gerekirdi.
ya ailesiyle konuşcak karışmayın dicek ya da evi o moda sokacak denge önemli.
10 Yorumla Niye adım atasınız ki. Burada ne onu ilgilendiren bir konu var ne de mantıklı bir düşünce yapısı. Kendi kendine küssün çocuk gibi.
23 Yorumla
Soran+1 yılyav ben zaten detayda uygun olmayabilir ona, onaylamayabilir diyorum. ama küsme ne yani öf
- Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.
+1 yılKayıvalidenin evinede bir yılbaşı ağacı gönder olmuşken tam olsun olay kökten çözülsün 😂
50 Yorumla
+1 yılBen de böyle soruların aşırı etkileşim almasına delleniyorum arkadaş ne meraklısınız çekiştirmeye ya
20 Yorumlao günde onların kutlamasını yapıyorsun o da o yerde bulunmak istemediğinden gitti sizin anlıyacağınız sevmediği ortamda uzaklaştı kimine normal gelen şey kimine normal gelmez öyle deyim
00 Yorumla
+1 yılMevzu sadece buysa cok sacma. Yine de buyuktur gonlunu alin derim. Abartacak bir sey degil bence yani... Ha bana sorarsan yilbasi agaci almak da sacma 😅ama bunun icin kimseye kusmem 😀
00 YorumlaKayinvalide mantigini cok anlamiyorum ama yaptigi yanlis ha tabi kalkip size gelip özür dilemez ama tavrinizids bozmayin esin gidip konussun bisi olmaz.
00 Yorumlayani mutluluğu bu batıl inançla mı arıyosunuz, kadın haklı gidin güzel bir yer otele 2 gün kafa dinleyin gelin, bu tür adetlere gerek yok
02 Yorumla
Soran+1 yılçam ağacı aldık yehuuu sene güzel geçecek demiyoruz. az gözümüz gönlümüz açılsın diyoruz.
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın ama eski insanları değiştirmek imkansız. Biraz soğusun zaman geçsin bir şey olmamış gibi devam edin ilişkinize
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Iyi yapmışsın tabii ki kendiniz için değişiklik yapmışsın ona ilgilendirmiyor sana küsmesi saçma oldu. Hiç aldırma canım mutluluğa bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende bu sene yılbaşı bileti almak istiyorum babam sakın ha uğursuzluk getirir yok haram falan diyip duruyor deidm baba haram olduğu nerede yazıyor bırak bir kere de biz alalım yaa kendi almıyor bize de karışmaya çalışıyor
00 YorumlaAdım atmalısınız. Belki onluk bir şey yok ama siz küçüksünüz. Rahatsız olmuş olabilir ve tepkisini de böyle gösteriyordur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 758 cevap paylaştı. Onu ilgilendirmez kendi evinize almışsınız, abartmamamlı. Her ağac süsleyen hiristiyan değil. Kefinize bakın.
00 Yorumla
+1 yılHayat sizin hayatınız karar sizin kararınız ona ne. Siz bir saygısızlık yapmamışsıniz bisey yapmamışsınız. Özür dilenecek gönül alınacak bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılDini hassasiyeti olan biri demekki müslüman Noel kutlamaz çünkü
10 Yorumla
+1 yılyeni yıl ağacı kendisimi olmalıymış bu neyin küslüğü bu yaşta
10 Yorumla
+1 yılKayınvaliden neden sizin işinize karışıyor? Saçmalık
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOna ne ki sizin evinizden, hayırdır ! Ağacı kaldırırsanız yarın daha büyük sorunlar çıkar. Geri adım atmayın sakın. Ağacı da kaldırmayın. Orası sizin eviniz.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Koca koca insanlar hayatı niye bu kadar zorlaştırır anlamak zor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnun için küstüyse küssün bırak Vallahi, hiç. kimsenin, kayınvalideniz dahil keyfinize böyle sı_masına müsaade etmeyin asla...
20 Yorumla
+1 yılCam agci almak dinimize gore olan bir sey degil ama bunun icin kusup gitmeyi de anlayamadim🤷♀️
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiki ben her sene ağacımı kurucam kocaman kimse bişey diyemez
00 Yorumla
+1 yılHerşeye küsüp gidiyorsa bosverin hocam bı ağaç aldınız diye küsülmez bence hocam
00 YorumlaAğacı nabacan ya siz onu alarak saçmalamışsınız kayınvalidenizin tavrıda pek iyi değil
00 Yorumla
+1 yılhahaha kayınvalidesini defetmek isteyenlere güzel bir tavsiye olmuş.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke daha önce alsaymissin canım 🙂 saçma sapan şeyler kusecekse buna kussun bir ağaçla mi Müslümanlığı elde ediyor bu insanlar bırak takma kafana hiç kendi bilir...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 558 cevap paylaştı.
+1 yılGavur icadi onlar gavurlara ozeniyonuz diye. gitmistir
00 Yorumla Haklı kadın boş beleş kültürleri içinize alıyorsunuz
02 Yorumla
+1 yılEsının aılesıne merhametlı hoşgörülü olursan esın seni daha çok sever. sakın onlarla kötü olma gönlünü al. eger sürekli bu sefer başka şeyden küserse yine sen kötü olma ama sınır cız. akıllı davran ıcınden gelmiyorsa bıle..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok saçma bir durum. Onun düşüncelerine uymayan bir hareket olabilir ama küsmek nedir? Bence atmamalısınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBizim kültürümüzde yok bu yılbaşı kutlaması arkadaşlar. Kim soktu bu dandik kutlamayı bu ülkeye?
02 Yorumla- +1 yıl
ne alaka Noelbaba da bize ait Antalyada heykeli var kaç yıldır herşeyi yabancılara kaptırıyonuz yemeğine kadar
Cevap sahibi+1 yıl@ManKafalıErkekler Pamuk prenses de Konya'lı değil mi?
Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. ahh gelinim vah gelinimm bunlara para mı saçıyorsun dıye mı kızdı acaba yoksa rengi tipi mi hoşuna gitmedı onu öğren bakalım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle insanların ailesiyle hayat kurmayın illallah eder
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurası sizin eviniz, istedigini yaparsınız gitsin evine baikalarının evinde karışmasın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe sacma. Kuserse kussun. Takma fazla. Onu ilgilendiren bisey degil.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKaynanadan kurtulmak isteyen bu taktiği kullansın xhhdjdhd aman küserse küssün
00 Yorumla
+1 yılCam agaci yeni icin degil noel icin kutlanir siz eger hiristiyansaniz alirsiniz noel agaci suslersiniz ama eger muslumansaniz cidden uygun eegil yani
08 Yorumla
Soran+1 yılkime uygun değil, benle beraber mi girecek kayınvalidem mezara
- +1 yıl
ne alaka noelbaba da bize ait Antalyada heykeli var
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Cok guldurdun saol
- +1 yıl
Aynen karsim kaynak sinan enginin saci
- +1 yıl
git antalyaya gör o zaman
- +1 yıl
senin kaynak nere
Gizli Üye(30-35)+1 yıluf ne alaka kaynana nazida cekilmiuor kendi evine almasin sizin eve karisamaz
00 Yorumla
+1 yılPek bir şey değişeceğini sanmıyorum. Ama ona değerli hissettirmek istiyorsanız tabiki adım atmalısınız.
00 YorumlaDemek ki kadın o tarafta bezi yok sevmiyor yılbaşı kutlamayı
00 Yorumlabir şey anlatamazsınız mevzuyu uzatmayın bence.. ama küsmeye devam ederse de yapacak bişey yok
00 YorumlaBu nasıl iş la Allah iyi anlayışlı insanlarla karşılaştırsın inşallah
00 Yorumla
+1 yılKüsecek bir durum yok ortada
Orası sizin eviniz.00 Yorumla
+1 yılE ev senin agac senin sorun yok sen onun fincan takimlarina küsüyo musun?
00 YorumlaKayinvalidenin bug'ini bulmussunuz demek ki
10 Yorumla
+1 yılonun evine de alin cildirsin ahdkwqhjdfkwhh
10 Yorumla
+1 yılSaçma bir alınganlık
10 Yorumla- Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yılbaşı için ağaç aldık diye kayınvalidem küsüp evine gitti. 🤷🏿♀️ Adım atmalı mıyız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer