Yılbaşı için ağaç aldık diye kayınvalidem küsüp evine gitti. 🤷🏿‍♀️ Adım atmalı mıyız?

Eğlenceli olsun, az içimiz açılsın diye aldık. Bu sene zordu bizim için, hepimiz için olduğundan daha fazla hatta. Az değişiklik olsun, renk olsun dedik diye küstü. Onu ilgilendiren bi konu var mı sizce? Onaylamayabilir ama küsmesi ne alaka?

Yılbaşı için ağaç aldık diye kayınvalidem küsüp evine gitti. 🤷🏿‍♀️ Adım atmalı mıyız?
Cevapla