İnsanların benimle uğraşmaması için ne yapmalıyım?

Ben beceriksiz, çirkin, ve aptal biriyim ama elimden geldiğince çabalıyorum böyle olmamak için. Kimseyle asla uğraşmam, konuşmam bile ama insanların sürekli beni aşağılamalarından, dış görünüşümle ilgili kötü şeyler söylemesinden çok bıktım😭.


Tamam aptalım, zeki değilim ama elimden geleni yapıyorum. İş yerimde patronum sürekli azarlıyor, bağırıyor, laf sokuyor😭. Yavaş çalıştığımı söylüyor, ama gerçekten elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum ama bir taraftanda hata yapmamak, birşeyleri kırmamak için korkuyorum. Kaç defa söyledim memnun değilseniz işten çıkarta bilirsiniz sorun değil diye çıkmama da izin vermiyor. Hayır lütfen kal diyor, ama brn çok sıkıldım

arkadaşlarım, annem hep çirkin olduğumu yüzüme vuruyor😭😭😭, gerçekten elimde değiı. Herkesin içinde söylüyorlar, çok kasılıyorum, sanki ben kendim istedim çirkin olmayı. Ailemdende arkadaşlarımdanda uzak durmaya çalışıyorum ama bi rahat bıraklmıyorlar.

Herdefasında insanlardan uzaklaştıkça bana yaklaşıp moralimi bozmalarından, keyfimi kaçırmalarından çok bıktım.

İnsanların benimle uğraşmaması için ne yapmalıyım?
Cevapla