İnsanların benden hoslanması için ne yapmalıyım?

Kimsenin benden hoşlanmadığını düşünüyorum ne aile ne arkadaşım erkek arkadaşım yok zaten. Ailem beni hep disliyor zaten onlar için ölsem daha iyi olurdu arkadaşlarim yok zaten çok yakın olduğum birisi yok ama arada bir konustugum arkadaş gurubum var ve hicbiride benden hoslanmiyor hep bir zorbalık dışlama yani beni hiç sevmiyorlar

İnsanların benden hoslanması için ne yapmalıyım?
Cevapla