Sizce gelin mi haksız kaynana mi 😂?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

İsteme törenin de damadın annesinin kahveye acı tuz gibi şeyler atmayin talebi üzerine gelin : korkmayın ben can cekistirmem direkt gider demesi gelin ayarı hemen vermiş 😅 bence gelinin uslubu hoş değil evet ama kaynanin yaptığını da hoş bulmadım ilk günden gelip karışması hiç hoş değil gerçekten gerek yoktu böyle birseye buna karisan herşeye karışır yani en tatlı günde ne gerek var gelin evi naz evi derler ne olmuş yani bir tuzlu kahve de iciversin bir zahmet sevdiği için

Güncellemeler
+1 yıl
Video guncelleme de
Sizce gelin mi haksız kaynana mi 😂?
Cevapla