Evde kaldım hiç bir şekilde kısmetim çıkmıyor neden? Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur?

31 yaşında evde kaldım işim yok o kadar sıkılıyorum ki saçma sapan şeyleri kafaya takıyorum. Arkadaşlarımı sıktım için kaybediyorum. Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur taktik verin bana biraz? Çok mu çirkinim acaba o yüzden mi kısmetim çıkmıyor. ya da geçmişte yaptım yanlışlar yüzünden mi? Of bilmiyorum ya moralim çok bozuk.
Evde kaldım hiç bir şekilde kısmetim çıkmıyor neden? Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur?
Evde kaldım hiç bir şekilde kısmetim çıkmıyor neden? Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur?
Cevapla