31 yaşında evde kaldım işim yok o kadar sıkılıyorum ki saçma sapan şeyleri kafaya takıyorum. Arkadaşlarımı sıktım için kaybediyorum. Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur taktik verin bana biraz? Çok mu çirkinim acaba o yüzden mi kısmetim çıkmıyor. ya da geçmişte yaptım yanlışlar yüzünden mi? Of bilmiyorum ya moralim çok bozuk.
Evde kaldım hiç bir şekilde kısmetim çıkmıyor neden? Doğru düzgün bir kısmet nasıl bulunur?
Bazen hayatta istenileni alamazsın bunun için kendini suçlama zamana bırak keyfini çıkar yaşamanın olursa olur olmazsada bakarsın başının çaresine sen kendini geliştir yeter ki
Makyajla estetikle çok güzel bir kız olursun çünkü renkli gözlüsün kahve gözlü olsan hiç umut yoktu onlar makyaj yapsa güzelleşemiyor renkli göz makyajı çok belli ediyor