Herkese iyi akşamlar.
1 yıla yakındır konuştuğum çocuk bana seviyorum seviyorum diyip başkasıyla “sevmiyorum, ailelerin gözü üzerimden biraz çekilsin diye nişan yapıyorum atıcam bunu” dedi nişan yaptı. Ardından atmadı ve hep umutlandırarak görüşmeye devam etti benle. Seni seviyorum vs dedi dedi dedi ve gitti 2 hafta önce o kızla evlendi. Neymiş ailesi öyle istiyomuş, karşı gelemiyomuş ve kız sürekli kendimi öldürürüm diye tehdit ediyordu bunu ki yalan kızın hareketleri.
şimdi soruyorum size iki gözlü yaşlı, kalbi kırık bir şekilde yarıda bıraktığı kızdan sonra sizce o yuvadan bir hayır görür mü? Her şeyi bilen tabiki Allahtır. Ben Rabbime havale ediyorum ve asla hakkımı helal etmiyorum. Bana insan gibi açıklasaydı ben zaten bırakırdım bu kadar emek ve çaba göstermezdim olmamız için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer