Seni seviyorum dedi başkasıyla evlendi. Nasıl toparlanabilirim?

Herkese iyi akşamlar.

1 yıla yakındır konuştuğum çocuk bana seviyorum seviyorum diyip başkasıyla “sevmiyorum, ailelerin gözü üzerimden biraz çekilsin diye nişan yapıyorum atıcam bunu” dedi nişan yaptı. Ardından atmadı ve hep umutlandırarak görüşmeye devam etti benle. Seni seviyorum vs dedi dedi dedi ve gitti 2 hafta önce o kızla evlendi. Neymiş ailesi öyle istiyomuş, karşı gelemiyomuş ve kız sürekli kendimi öldürürüm diye tehdit ediyordu bunu ki yalan kızın hareketleri.

şimdi soruyorum size iki gözlü yaşlı, kalbi kırık bir şekilde yarıda bıraktığı kızdan sonra sizce o yuvadan bir hayır görür mü? Her şeyi bilen tabiki Allahtır. Ben Rabbime havale ediyorum ve asla hakkımı helal etmiyorum. Bana insan gibi açıklasaydı ben zaten bırakırdım bu kadar emek ve çaba göstermezdim olmamız için.

Seni seviyorum dedi başkasıyla evlendi. Nasıl toparlanabilirim?
Cevapla