Eski sevgilim başkasıyla evlendi, beni çok üzdü. Ahım tutar mı?

Aynı işyerindeyiz. O yönetici konumunda. Başkasıyla mesajlaşırken yakaladım ayrıldım. 10 gün içinde birini buldu. Yazıştıgı mesaj seslerini duymayayım diye kulaklıkla müzik dinliyormuş gibi yaptım. 10 gun sonra ailesiyle tanıştırdı kızı. 1 ayda nişanlandı. Yeni 3 ay oldu. 4 gün önce evlendi. Daha düğün yaza. Kız işten çıksın diye resmi nikah yaptılar. Evleri hazır değil ama balayındalar. Bu kadar azgınliğa normal gerçi. Onları tek baglayan cinsellik sanırım. Bu üç ayda kızla sarmaş dolaştı karşımda. Kıza söylerim diye kötü davrandı bana. Ben de seni sevmiyorum ne yaparsan yap dedim. Beni nisanlıyken sohbet etmek için aradi. Nişanlısın kusura bakma dedim. Sarılmaya kalktı izin vermedim. Beni sevdiğini düşünmüyorum. Karaktersizlik bence ondaki. Kızla tanıştıkları günden beri 1 ayrı gün bile geçirmediler. İmam nikahım var diye övünerek devamlı seviştikleri imasında bulunup durdu. Duymazlığa verdim. Bütün vücudum yara oldu sıkıntıdan. Sağlığım kötüye gidiyor. Kimselere birşey diyemiyorum. 7 kilo verdim 3 ayda. Sevmiyorum onu aslında ama ben böyle karaktersiz biriyle nasıl sevgili oldum diye kızıyorum kendime. Çok ah ettim. İçimi çok acıttı. Kız bu zengin diye bununla beraber, bu da sanıyorum cinsellik konusunda rahat diye. İnsan karısıyla rahat yaşadığı cinsellikle ilgili bu kadar övünmez yoksa. Artık geçsin nolur.
Eski sevgilim başkasıyla evlendi, beni çok üzdü. Ahım tutar mı?
Cevapla