Bu yaşta bu farkı nasıl kapatırım?

25 yaşındayım hayata 22 yaşında gözlerimi açtım ama çok geç kaldım abi e zaten insanlarla muhattap oldukça moralim bozuluyor. Çağırılmadığım yerde de insan içine girip sosyalleşmek istemiyorum çoğu zaman yalnız başına takılıyorum bir hata yapıyorum hemen bana soğuk bir tepki veriliyor. Psikolojim aşırı bozuldu abi yıprandım 18 yaşında başladım üniversiteye üniversite aşkım bile olmadı. Çok geç kaldım hayata çok kariyer hayatı filan derken farkı nasıl kapatacağım bilemiyorum. E tabi sizin açınızdan kebap yaşayan yaşadı bize bozuklar kaldı. Dış görünüşüm kötü olabilir de bu kadar yadırgamayın gerek var mı? Sabahtan beri üzüntüden ağlıyorum bak🥺😭.

Bu yaşta bu farkı nasıl kapatırım?
Cevapla