Yaşından küçük gösterme sorununu nasıl aşabiliriz?

Sesim ince ve minyon tipli bir kızım okul hayatım boyunca hep arkadaslarım tarafından zorbalığa uğradım. Genelde hep erkekler dalga gecip hakaret ediyorlardı sesimle, kişilik özelliklerimle vs. Bu zorbalığı yaşamayan biri icin bu kaygı sacma geliyor bu yaşta ama bence üniversite yaşları hayatımızın en güzel dönemini yaşayacağımız yaş ve sürekli toplumda dışlanmak insanı toplum icinde de etkiliyor. Aileme anlatmaya calıştığımda beni hic anlamıyorlar normal bisey gibi geliyor ama biliyorum ki ileriki hayatımda özgüven eksikliği bana bir engel olarak karsıma cıkacak. Konusmayı insan icine karışmayı arkadas edinmeyi seviyorum ancak bir ortama girdiğimde kendimi cok huzursuz hissediyorum etrafımda sürekli beni yargılayan insanların oluşu cok rahatsız edici bir durum.
Yaşından küçük gösterme sorununu nasıl aşabiliriz?
Cevapla