Bu konuda haksız mıyım düşüncelerinizi bekliyorum?

23 yaşındayım 1 yaşında bebeğim var. Ailemden farklı bir ilde yaşıyorum. Evle ilgili her işi ben yapıyorum yapmayı geçtim evde kıyamet kopsa umursamaz. Bir bardağı alıp da tezgaha koymaz. Yetişemiyorum çocuğum da yaramaz gün içinde bir yeri 10 defa toplayıp temizlediğimi bilirim. Bunun üstüne kendi dağınıklıkları da var. İşin komiği bekarken annesine yardım etmesi. Kendisine söylüyorum banyo yapınca temizle çık diye işin ne diyor. Çocuğumla vakit geçiremiyorum ya. Psikolojik ve fiziksel olarak zarar görüyorum. Akıl verin
Bu konuda haksız mıyım düşüncelerinizi bekliyorum?
Cevapla