Sizce peki serzenişim de haklı mıyım sizin düşünceleriniz neler, duymaktan memnun olurum?

şu an bir ikilemdeyim, geçmiş ile gelecek arasın da sıkışmış bir haldeyim, yakamı ahlaki erdemlerim ile yaptığım eylemlerin etkileri sarsıyor, ruhum Arafat'a sallanıyor, bir hakikat penceresine bakıp kavruluyor bir de geçmiş penceresine göz atıyor kendinden geçiyor, insanların yargılamalarından fazlasıyla incinen yüreğim, zırhlara korunmalara ihtiyaç duyuyor artık, insanlardan uzak durmak çözer mi, şu an ki karmaşık hislerimin kör düğümünü bilmem ama neden yargılanmadan hür bir kişilik olarak geleceğe uçamıyoruz, geçmişi neden kanatlarımıza yük olarak bırakıyorlar, kime ne benim hareketlerim doğruluğu, yanlışlığı, insan değilmiyim hatalarım olmadan kişiliğim nasıl oturacak bilmiyorum beni bana bıraksalar daha sağlam ve sağlıklı bir birey olacağım buna inanıyorum ama imkan olusturamıyorum…✍️

Sizce peki serzenişim de haklı mıyım sizin düşünceleriniz neler, duymaktan memnun olurum?
Cevapla