Arkadaşıma sevgilisiyle ilgili "bunla olmaz" dedim diye benimle konuşmuyor. Kızgınlığı nasıl geçer?

Ya dün attığım hiç bir mesaja yanıt vermedi. Niye bana bu kadar kızgın onuda bilmiyorum. Arkadaşımla bir yere gitmiştik. Erkek arkadaşının köyüne. Biraz tartışmışlardı bunla böyle olmaz dedim o kadar. O günden sonra erkek arkadaşı ile barışmişlar. Ama benimle hiç bir mesajıma cevap vermedi. Ama engellemiyorda. Kızgınlığı nasıl geçer nasıl aramı düzeltebilirim. Benim onla olmaz dediğimi erkek arkadaşı duymuş o kızla bir daha konuşma demiş ama sonra lütfen atamızın bozulmasını istemiyorsan ilişkime saygılı ol dedi. O yüzden değil yani ya keşke gitmeseydim o gün tüm gün kafama onu taktım. Nasıl ulaşabilirim düzeltebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu beğeneceğinize fikir yazın ya
Arkadaşıma sevgilisiyle ilgili "bunla olmaz" dedim diye benimle konuşmuyor. Kızgınlığı nasıl geçer?
Cevapla