Ya dün attığım hiç bir mesaja yanıt vermedi. Niye bana bu kadar kızgın onuda bilmiyorum. Arkadaşımla bir yere gitmiştik. Erkek arkadaşının köyüne. Biraz tartışmışlardı bunla böyle olmaz dedim o kadar. O günden sonra erkek arkadaşı ile barışmişlar. Ama benimle hiç bir mesajıma cevap vermedi. Ama engellemiyorda. Kızgınlığı nasıl geçer nasıl aramı düzeltebilirim. Benim onla olmaz dediğimi erkek arkadaşı duymuş o kızla bir daha konuşma demiş ama sonra lütfen atamızın bozulmasını istemiyorsan ilişkime saygılı ol dedi. O yüzden değil yani ya keşke gitmeseydim o gün tüm gün kafama onu taktım. Nasıl ulaşabilirim düzeltebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu beğeneceğinize fikir yazın ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer