Eşimle ayrıldık ilk başta çok öfkeliydi şimdi terslemiyor ama konuşmak da istemiyor?

1 ay sonra anlaşmalı boşanabiliyoruz. Onu bekliyor şu an. Boşanma sebebimiz de "bıktım evlilikten istemiyorum, zamanı gelince def edicem" gibi şeyler söyledim kavgadan sonra. Şimdi çok pişmanım ama kabul etmiyor. O muameleyi asla unutmayacağını söylüyor. Ailesiyle de pek geçinemiyor ama barışmayı asla istemiyor. Ilk başlarda hakaret bile ediyordu ama şimdi konusurken terslemiyor. Biraz daha yumuşamış, sevmiyorum da diyemiyor. Sizce barışma ihtimali var mı? Memurum çok kötü bir yerde ćalışıyorum. Bunalmıştı buradA
Eşimle ayrıldık ilk başta çok öfkeliydi şimdi terslemiyor ama konuşmak da istemiyor?
Cevapla