Kaynanamdan pek hoşlanmıyorum. Eve gelince tabiki yemek yapar çay yaparım ama normalde evine uğramıyorum. Eve gelince benden su getirmemi istemesi , gözlüğünü benden istemesi , çayını bana tazeletmesi bunlar normal mi? Gözüme batıyor resmen ayak işlerini yaptırması..
Asla yaşlı biri değil. Sapasağlam , genç ve benden bile dinç kendisi. Yeni evliyim zaten.
Sırf büyük diye kendimi neden kullandirayim? Kendi kızına bir bardak su bile getirtemez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
eski kafa iste, gelin degil kole aliyorum mantigi. oldum olasi sinir olmusumdur boyle insanlara. kullandirtma kendini. zaten calisan birisin bir de kaynanan gelecek ayak islerini yaptiracak sana. 1 olur 2 olur. bi insan kalkip da suyunu almaktan aciz midir ya.
Sen olsan o an ne tepki verirsin ne dersin mesela? Çok serte kaçmadan cevabımı vermek istiyorum ama başka nasıl denir bilmiyorum
şaka yollu alttan alttan niyetini belli ederek soylersen canım degilse anlar bence ya. hic boyle bi durumun icinde bulunmadigim icin cok da kestiremiyorum ne yapilmasi gerektigini😂
eşinlede konus bu arada arayi bulursa en iyi o bulur. yoksa sen bi sey dersin kayinvaliden yanlis anlar al basina belayi.
Kocanın seni ezdirmemesi lazım Allah kocana akıl sana sabır versin
Senden su istese ya da çayını doldurtsa ne dersin ne tepki verirsin?
Valla bana diyemiyorlar çünkü eşim zamanında eşim hizmetçiniz değil kendi suyunuzu kendiniz alın vs diyordu öyle hayrına canım isterse yaparım
Eşin adammış helal olsun. Peki benim ne yapmam lazım acaba? Eşimden bi tepki yok olmayacak belli. Kendim tepki vermeyi düşünüyorum. Ama ağıra kaçmadan nasıl davranabilirim bilemedim
Yeni evlimisiniz ve kaynananız eşinizin yanında mı bunu yapıyor ve görümceniz de o ortamdayken mi yapıyor
2 kere “ve” demişim sjsjsj
Yeniyiz. Evet eşimin yanında da veya tekken de yapıyor. Görümcem varken yaptı mı bilmiyorum hatırlamıyorum
Duymamış gibi yapsan bende eşim olmadığında bazen yapıyorlar bende duymamazlığa vuruyorum tlf ile uğraşıyorum lavaboya gidiyorum sjsjsj
Eşinin nasıl bir karakterde olduğunu bilmediğim için konuş diyemem ama anlayışlı ve aileme çay doldurmak su getirmek zoruna mı gidiyor diyecek biri değilse ona anlatabilirsin
Anlayışsız*
Eşimle kavga etmekten korkmuyorum açıkçası. Bosanmaktan da korkmuyorum. Ben bir öğretmenim. Allah'tan maddi olarak sıkıntı çekmem. 😒😒 senin gibi başlarda görmezden gelmeyi düşünüyorum. Çünkü ağzımı açarsam kötü şeyler söyleyip sonra vicdan yapmak istemiyorum 😒
Ne güzel maşallah öğretmen olmanıza rağmen size böyle davranmaları ne biliyim genelde mesleği olanlara iyi davranılar benim gibi erken evlenenlere de yapmadıklarını bırakmazlar ama sen yine de kendini ezdirme duymamazlığa gel yorgunum de alttan alttan laf çakıştır ama eşine belli etmeden 😉 nerede durmaları gerektiğini bilsinler sonuçta eşinle evlendin diye onlara hizmet etmek zorunda değilsin
O mesleğe bakmıyor bence kuzum ya. Kişiliğini naif, kibar bulunca tepeye çıkıyorlar sanırım. Bilmiyorum kimseyle kötü olmak ara bozmak, kırmak istemediğim için sineye çekiyorum ama galiba bazı tartışmalar çıkmalı yoksa yerini bilmiyor insanlar. Çok haklısın teşekkür ederim ❤️🥰
Senin kocadan iş yok