Aslında direk izin vermiyor erkeklere,
çok eşlilik mücbir sebepler dahi oluşsa da bir kadının en ufak diğer kadından dolayı kaynaklanan kırıklığının günahını ve kul hakkını erkeğe yüklüyor.
Bir ayette de ne yaparsanız yapın bu eşitliği sağlayamayacaksınız diyor.
Yani anladığım kadarıyla İslamda 2. bir kadınla evlenmek = kul hakkına neden oluyor.
Kul hakkının da affı olmuyor ve yine anladığım kadarıyla buna verilen izin tamamen mücbir sebepler için verilen izin.
Buraya kadar her şey okey lakin ben bu durumu kadın açısından şöyle sorguluyorum
empati yapıyorum kadın olsam ve benim eşim 2. bir kadınla evlenicek mecbur sebeplerde olsa kabul edemem bunu, tamam okey islam kabul etmezsem bu evliliği yasaklıyor ama ediyorum diyelim ben okey olduğumda bu gerçekten hak mı oluyor bu imkan neden erkeğe verilmiş ve kadına verilmemiş onu anlamadım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer