İnsanlarla olmayı kendi ailemle olmayı bile sevmiyorum neden bu kadar sıkıcılar?

İnsanların dertlerini hikayelerini dinlemek umurumda değil

Aile desen adam değil herkes iki yüzlü yapmacık olmadığım suç benim

İnsanlar desen güvenilir değil ve gevezeler

Cidden yalnızlık gibisi yok ne kadar çok insan o kadar karmaşa oluşuyor

18 yaşında ayrı eve çıktım ailemle nadiren görüşüyorum ha seviyor muyum seviyorum bir şey olursa kapı mı açar mıyım açarım

Ama kimsenin bir şeyine koşmam işte de aynıyım kimseyle iyi anlaşmam yılışıklık yapmam işimi hakkıyla yapıypr muyum evet

Oraya gitme amacım para, paradan başka beklentiler beklemem yok el bebek gül bebek canım cicim ilişkiler beklemem
İnsanlarla olmayı kendi ailemle olmayı bile sevmiyorum neden bu kadar sıkıcılar?
Cevapla