Twitter da birkaç kere karşıma çıktı bu video adam engelli diye yok üremeyin yok seks yapmayın gibi ağır ithamlarla aşağılayıcı sözler kullanıyor ben bu duruma çok kızdım açıkçası
Engelli durumlarla dalga geçilmesi doğru mu sizce de?
Dalga geçmiyorlar kızıyorlar aslında. Engeli olan insanların tüp bebek yöntemi harici çocuk sahibi olması bana göre de yanlış. Çocuğun hayatını zorlaştırmaya hakları yok
Çocuk açısından doğru değil.. evett anne baba olmak istiyorlar ama empati kurup kendi çektikleri zorlukları çekecek çocuklar getirmek hele ki böyle bir zamanda böyle insanlarla yaşamak onlara büyük eziyet