Yalnızlıktan neden korkuyorsunuz?

Şöyle sorulara bakıyorum da çoğu kişi evlenemediği için, hayatında biri olmadığı için isyan ediyor. Kocaman insanlarsınız ne ağladınız be o kadar. Kendinize gelin. Kızlar diyor erkeksiz yapamam, erkekler diyor kızsız yapamam. Hay ben sizin
Yalnızlıktan neden korkuyorsunuz?
Cevapla