Annemin bana ortalama güzellikte olduğumu söylemesi normal mi?

12 yaşımdayken yüzüm konusunda kendime çok güvensizdim ve çirkin olduğumu düşünüyordum. O yüzden anneme hep güzel olup olmadığımı soruyordum, bir gün tamamen dürüst olması konusunda ısrar ettim ve 12 yaşındaki zaten özgüvensiz olan kızına "ortalama" görünüyorsun dedi. O zaman kafaya takıp aşırı üzülmüştüm, insan böyle bir dönemden geçen "kendi kızına" o yaşta bir kadın olarak yalan söyleyebilirdi ama söylemedi. Bu yaptığı normal miydi, siz nasıl hissederdiniz?

Annemin bana ortalama güzellikte olduğumu söylemesi normal mi?
Cevapla