Anneme karşı içimde hiç bitmeyen bir öfke var?

Annem beni 5 yaşımdayken bıktım senden diyerek kapının önüne koydu, 7 yaşımdayken çilingir çağırmak yerine kapıyı açmam için komşu binanın çatısından 5. Kattaki evimizin balkonuna sadece kolumdan tutarak uzattı. Daha bir çok şey.. Hakaretler, dayaklar... şu an 23 yaşımdayım ve her kavgadan sonra kendimi telkin etsemde kavga sırasında ona hakaret etmeden duramıyorum, sinirden ağlıyorum, kendimi paralıyorum. O kadar psikolojim bozuldu ki artık hayatımda hiç bir şey başaramıyorum. Kpss ye çalışıyorum ancak en fazla 1 hafta geçmeden yeni bir kriz geçiriyorum. Kendisi çok paspal ve pis bir kadın. Uyardığımda sinirden kendinden geçiyor. Babamı üstüme yürümesi için dolduruyor. Ben bu evde daha fazla yaşayamayacağım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Demin bu evden gitte nasıl gidersen git dedi. Nasıl gidicem bilmiyorum..
Anneme karşı içimde hiç bitmeyen bir öfke var?
Cevapla