Bazen vazgeçtiğiniz oldumu hiç?

Belki hedefinizden , belki sevdiğiniz biri veya birilerinden ya da kendi geçmişinizi unutup yeniden başlamak ,

Ben vazgeçtim neden mi en sevdiğim ailemden olan birinden , çünkü o benim abimdi bir zamanlar , şimdi ise korktuğum nefretle baktığım biri. Çünkü bir abi kardeşinin intiharına sebep olmamalıydı.

Bazen vazgeçtiğiniz oldumu hiç?
Cevapla