Güncellemeler
+1 yıl
Vaz geçtim inan kendimden çoktan… diyerek size bu şarkıyı bırakıyorum. Güzel şarkıdır.
Olmustur
Artık vazgeçmek yok canom
Cevap
1Cevap
ben kendimden vaz geçmem
Aşık olmasaydım diyelim gidilmeseydi ben yine alttan alıcaktım ve belki de başıma daha kötü şeyler gelecekti
Bir zaman degik zamanlaaarr oldu djdj
Geçiyor be
Ereee
Anlamadım?
Olmuştu
Herkesin hayatında sanırım iplerin kopma seviyesine geldiği bir zaman var
Bazen hayatta kaldığına bile şükrediyorsun sadece, dediğin gibi hayat işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar