8Eş Sevgili neyse de kanka'nın aldatması hiç bir şeye benzemiyor, ben kankamı çok seviyorum çok güveniyorum ve çok kıskanıyorum bir başkası ile samimi olmuş olması beni çok üzüyor. Dayanamam 😅
@_Süveyda muhatabına duyurulur dikkat dikkat 😅
8Eş Sevgili neyse de kanka'nın aldatması hiç bir şeye benzemiyor, ben kankamı çok seviyorum çok güveniyorum ve çok kıskanıyorum bir başkası ile samimi olmuş olması beni çok üzüyor. Dayanamam 😅
@_Süveyda muhatabına duyurulur dikkat dikkat 😅
Geçenlerde bunula ilgili kalp çarpıntısı bende yaşadım ama sana güvenim tam olduğu için saçmalama Süveyda dedim😂😂😂
Flört ettiklerim olabilir 😀ama kimse senin yerini tutamaz bebeğim😘
🤣Oh olsun fjfjg.
Kimse asla asla bir süvo olamaz 😘😍
@perlamare inanırım 😅 şu an değil ama geçmişte yediği naneleri unutmadın djfkg
Çav bebek 😄
@perlamare uykum geldi 🥱😀
Kankanın sahibi sen misin de başkasıyla samimi olmasını aldatmak olarak görüyorsun? Olsun, ne var bunda? İnsanlara neden bu kadar karışıyorsunuz? Kankanın aldatması; yalan söylemesiyle, kazık atmasıyla, arkandan dedikodu yapmasıyla olur. Başkasıyla samimi olmasına aldatmak denmez. Kanka dediğin kişi senin tapulu malın değil, kimle isterse samimi olur. İnsanları bu kadar zorlamayın, yakın arkadaşlarınız için "tek, biricik" olmayı bu kadar da önemsemeyin.
Öyle bir şey yok kıskanırım ben.
Bir insanın birden fazla çok yakın arkadaşı olabilir.
Olamaz, öyle bir insan gerçekten yakın arkadaş olamaz.
Arkadaşlarıma hiç öyle kıskançlık yapmadım. Yok beni aramadın, onunla daha çok konuştun, daha çok gezdin vs vs. Böyle huylarım yoktur. Ararsa ararım, gezelim derse tamam derim. Başkasıyla arkadaşlık kurarsa karakterini şöyle bir gözden geçiririm. Sonrasında ise umursamam.
Sevgilinin aldatması koyar.
Birisi gelecek hayal ettiğin kişi, birisi sürekli hayatında olacağını sandığın dertte kederde mutlulukta paylaşacağın birisi varmış gibi. İkisini de yaşadım arkadaş daha zor kalp kırıklığı açısından üstüne ağır bir şey düşmüş gibi , aşkın acısı daha geniş zamana yayılan bir acı.
Cevap
30Cevap
@_suveyda ne yaptın @florabacchus ya :D :D çok iyi kankasınız hep iyi anlaşırsınız umarım 🙏😌
benim için sevgilimin aldatması tabi ki de daha kötüdür sdasf aşk daha yoğun bir duygu olduğu için
Bir şeu olmadı, olmaması için uyarı 🤣
@florabacchus @_Süveyda Sevindim hep iyi olun abla 😂🙏
Sapl karşiim 😅
☺️🌸
Kankanın aldatması diyorum. Zira zaten karşı cinse sevgililik konusunda gram güvenmiyorum. Şaşırmam. Kendime "Ne bekliyorsun? "derim.
Ben de aynı fikirdeyim.
Sevgilinin kankanız ile aldatması ahahhaa. d
Uheyyy😅 en iyi cevap bu oldu gerçekten 😅
Benim onları aldatmam!! Öyle bir koyar ki onlara ne yapacakalrini şaşırırlar. 😂😂😂😂Şaka şaka kimi daha çok seviyorsam kimse arkadaşın aldatmasini , satmasını hafife almasın öyle bir koyuyor ki adama
Hiç biri..
Neden üzüleyim ki.
Herkes kendine , kendi kendine yapar.
Kendine yakışanı yapar ve söyler.
Hayat kısa.
Kalitesiz insanları hayatımızdan cikartalım ki, kalitelilere yer açılsın.
Kankamı sevgilimden daha çok darlar ve kimle nerede be yaptığını sorarım. Benden daha yakın bir arkadaşlık kurma girişimine girerse trip atarım günlerce
Çok şükür herkesten bağımsızım. Aynı zamanda, insanlar hakkında her zaman bir yanılma payımın olacağını göz ardı etmediğim için, herhangi olası bir durumda yıkım yaşamıyorum.
Değer verdiğim herhangi bir insanın aldatması üzücüdür, ölçeklendiremem..
👍
Değer verdiğim kim beni aldatırsa ben eşit şekilde üzülürüm.
Kanka daha çok can acıtır :) Sevgiliye bir gün, kankaya her gün ağlanır.
narsistin her isteğini yaptığın halde aldatması sağlam yıkar, yaşamadığından bilmiyorsun
Önemli olan bizim ona karşı hissettiklerimizdir. Kişinin sıfatı çok da önemli değil
Kanka aldatmasi cok fena sevgili aldatmasina henuz denk gelmedim
Yakın arkadaşım dediğim insanın ihaneti daha çok koyar.
İkisi bir olup aldatılmak kadar ağır bir durum yok bence
Farketmez, muhattap olduğun kişiler tarafından aldatılmak güzel bir şey değil
Knknjn aldatmasi derken? Beni mi aldatiyor sanki banane
Senü aldatıyor başka kanka yapıp ahahdhf
Yolarim onun sacini basini
Sevgili. cunku kankam aldatorsa karaktersiz derim ama sevgili aldatirsa karaktersiz demenin yaninda ben eksik miyim sorgulamasina da girerim
Tabi ki eş çünkü o sana eş olmuş kanka değil. Kanka , kan bağı olmayan ama varmış gibi yaptıklarımızdır. Oysa eş ee artık kan bağı var. Bir de çocuk varsa of of
Sevgilinin aldatması, ama anlayana.. daha bugün yaşandı hatta. kız kabul etmiyor
Kanka kıskanması yok ben sevgili aldatması fenaa
Erkeklerden hep bekleniyor, sen çocukluğunun gençliğinin bütğn sırrını bilen birinden kazık yememişsin belli.
O her şeyden kötü.
İkisi de rahvan gitsin
😅
Dost kazığı daha kötüdür
Vallahi öyle.
Kesinlikle bunu düşünerek sordum soruyu, ve tek sen anladın. 🤷
Evet yakın arkadaşın, dostun çok koyar.
Çok zor soru ya gece gece tribe girdim
😅
Çok şükür kız değilim böyle sorunlarım yok
Sevgilimin aldatması
Valla ikisi de umrum dışı :D
Dost kazığı en çok acıtandır :)
Senin xper cokmus
Kanka da neymiş, sevgilin aldatması kötü olur
Kankamın aldatmasıı 🔫
Arkadaşımın annesinin aldatması daha çok yakar
Aldatmanın her türlüsü acıtır
Bu hayatta kimseye guvenmeyeceksin kendin de dahil
İkisi aynı şey mi? 😂
Yakınlığı göre değişir
Kanka kesinlikle
İkisi de çok acıtır
İkiside
Her ikisi de yaralar
Tabiki kankamın
Sevgili
İkisi de
Kanka tabiki
Her ikiside
Ikiside
Harika
Eş daha acıdır.
Yakın arkadaş
Kanka, zi. kilmez bir varlık gibi konuştun?
Kanka baya kötü
😀😀😀
@_Süveyda al bunu al al al ahsjshjd
@_Süveyda gülmek yasak mı kizlar
@_Süveyda 😄 ben alırım 😈😅
Değil niye yasak olsun gül bee 😅 modun modluğunu düşürmeye çalışıyorum 😈😅
@_Süveyda 🤣🤣🤣derdim derdim sensin derdim 🤣
@_Süveyda seviyon mu beni 😅
@_Süveyda çok mu az mı 😄
@_Süveyda ozaman şu görüşü al kanıtla lan djdjfj
Allah nesenizi bozmasın diyeyim
Teşekkür ederim 😊❤️
İkisininde aldatması çok koyar , fark yok
İhanet acı
Knkimin :)
Kanka
Kankanın
İkiside kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?