Neden kimse benim kadar zor hayat yaşamıyor?

İnsanların evi var uyandırılmadan uyuyorlar ben yurtta gece yüksek nefes sesinden uyuyamadım zor uykuya daldım saat 5te sonra sabah ben uyurken geldiler camı açtılar bu soğukta. Kalktım kapattım sonra ise sürekli konuştular çalışma odası tarafında 2 saat. Gece ışığı açık bırakıp uyuyorlar. Bi de burdan bi oğlan bana umut verdi müstakbel karım dedi ertesi gün 1.84üm kahve gözlüm nerdesin yazdım görüldü attı ben de sinirlendim daha neler yazdım hepsine görüldü attı çok kötü ya Allah bel@sını versin. Bu kadar zorluk çektiğimi bilmesine rağmen beni nasıl kurtarmaz? Evde annemden her gün eziyet görüyordum o zaman da bunu biliyordu o çocuk ve beni kurtarmadı bi de iğrenç annem var bana durduk yere gelip Allah senin iki cihanını da karartsın diyen ne iğrenç bi kadın
Neden kimse benim kadar zor hayat yaşamıyor?
Cevapla