Dindar arkadaşlarımızın bilgisine ihtiyacım var?

Nerden başlayacağımı bilmiyorum, fazla detayada girip aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. Bu yüzden mümkün olduğu kadar kısa anlatmaya çalışacağım.

Ben 3 yıl önce geriye kalan ailemi sildim.

Çocukluğumdan beri edilen her türlü eziyet bir yana, 3 yıl önce beni bu hayata bağlayan tek sevdiğim insanı (aynı şekilde aileden) benden aldılar.

O insanı aynı eziyetlerle hasta edene kadar uğraşmasınımı sayayım (ölümcül hastalığa yakalandı)
Yoksa yatalak olduktan sonra gururunu hiçe sayıp millete süs yapmalarını mı sayayım
Yoksa o halde bir kaç defa bir yere düşmesini sağlamaya çalışmasını mı sayayım (ölmesi için)

Ben bunları yazarken bile kendimi kaybediyorum hatırladıklarıma dayanamıyorum ki bunlardan çok daha fazlası yaşandı

3 yıl boyu dışarı çıkmadım mezarına gidemedim nasil yaşadığımı ben biliyorum




Sorum: Aile büyüklerinden bunlara rağmen helallik almak ve konuşmak zorunda mıyım?

Değil yüzlerini görmeye, seslerini duymayı dahi midem kaldırmıyor


Bana hiç bir şekilde geriye bir şey bırakılmasını da istemiyorum.

Ama kendisi internet aracılığıyla "fazla zamanım kalmadı gelirsen veya ararsan sevinirim" gibi bir şey yazmış


Dinen yaşadıklarıma rağmen buna mecbur muyum?
Dindar arkadaşlarımızın bilgisine ihtiyacım var?
Cevapla