Nerden başlayacağımı bilmiyorum, fazla detayada girip aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. Bu yüzden mümkün olduğu kadar kısa anlatmaya çalışacağım.
Ben 3 yıl önce geriye kalan ailemi sildim.
Çocukluğumdan beri edilen her türlü eziyet bir yana, 3 yıl önce beni bu hayata bağlayan tek sevdiğim insanı (aynı şekilde aileden) benden aldılar.
O insanı aynı eziyetlerle hasta edene kadar uğraşmasınımı sayayım (ölümcül hastalığa yakalandı)
Yoksa yatalak olduktan sonra gururunu hiçe sayıp millete süs yapmalarını mı sayayım
Yoksa o halde bir kaç defa bir yere düşmesini sağlamaya çalışmasını mı sayayım (ölmesi için)
Ben bunları yazarken bile kendimi kaybediyorum hatırladıklarıma dayanamıyorum ki bunlardan çok daha fazlası yaşandı
3 yıl boyu dışarı çıkmadım mezarına gidemedim nasil yaşadığımı ben biliyorum
Sorum: Aile büyüklerinden bunlara rağmen helallik almak ve konuşmak zorunda mıyım?
Değil yüzlerini görmeye, seslerini duymayı dahi midem kaldırmıyor
Bana hiç bir şekilde geriye bir şey bırakılmasını da istemiyorum.
Ama kendisi internet aracılığıyla "fazla zamanım kalmadı gelirsen veya ararsan sevinirim" gibi bir şey yazmış
Dinen yaşadıklarıma rağmen buna mecbur muyum?
Ben 3 yıl önce geriye kalan ailemi sildim.
Çocukluğumdan beri edilen her türlü eziyet bir yana, 3 yıl önce beni bu hayata bağlayan tek sevdiğim insanı (aynı şekilde aileden) benden aldılar.
O insanı aynı eziyetlerle hasta edene kadar uğraşmasınımı sayayım (ölümcül hastalığa yakalandı)
Yoksa yatalak olduktan sonra gururunu hiçe sayıp millete süs yapmalarını mı sayayım
Yoksa o halde bir kaç defa bir yere düşmesini sağlamaya çalışmasını mı sayayım (ölmesi için)
Ben bunları yazarken bile kendimi kaybediyorum hatırladıklarıma dayanamıyorum ki bunlardan çok daha fazlası yaşandı
3 yıl boyu dışarı çıkmadım mezarına gidemedim nasil yaşadığımı ben biliyorum
Sorum: Aile büyüklerinden bunlara rağmen helallik almak ve konuşmak zorunda mıyım?
Değil yüzlerini görmeye, seslerini duymayı dahi midem kaldırmıyor
Bana hiç bir şekilde geriye bir şey bırakılmasını da istemiyorum.
Ama kendisi internet aracılığıyla "fazla zamanım kalmadı gelirsen veya ararsan sevinirim" gibi bir şey yazmış
Dinen yaşadıklarıma rağmen buna mecbur muyum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer