Tavsiyenize ihtiyacım var? Dinen bilgili olanlar var mı?

25 yaşındayım ve abartısız söylemeliyim ki 14 yaşlarımdan beri evliliği arzulayan isteyen birisiyim duygusal bir yapım var da denilebilir. O zamanları hiçbir sorunum yokken hem ailevi hemde şahsi sıkıntılar yaşamış olduğum için ergenlik dönemlerim de 16 - 17 yaşlarındayken. Cnsl psikolojik bir sorunum oluştu, bana göre hastalık diye adlandırdığım ve yine bana göre çok ağır bir problem olan bir sıkıntı bu. (Özel bir durum olduğu için açıklamak pek istemiyorum, psikolojik bilgisi yüksek olan kişiler haricinde.) Bu sıkıntım beni hiç istemeyeceğim konulara problemlere ittiği için iffetimi korumak konusunda zamanla zayıf duruma düştüm ve bir süre sonra da tamamen yenik düştüm diyebilirim her ne kadar demek istemesem de. (Zina etmedim en azından fiziksel olanını değil) zamanla kirlendim iyice. Olmak istemediğim bir kişi oldum, temizliğimi korumak açısından. Şimdi ana konuya gelecek olursam da, ben hep küçüklüğümden beri temiz, ilgili, sevgi dolu, sadık, iffetli ve kendini korumuş dinine düşkün bir kişiyi isterdim kendi hayal dünyam da ve bunları isterken de aynen bende bu şekilde bir insandım ancak zamanla git gide kirlendikçe ruhen kalben zayıfladıkça, iffetimi koruyamadıkça artık hayallerimi olumsuz kurmaya başladım ve 22 yaşımdayken de (bardağı taşıracak son damla diye düşündüğüm bir hata ettim (fiziksel zine etmedim hiçbir zaman çok şükür) bu hatamdan sonra ise) artık bu tarz hayalleri kurmayı bıraktım veya tamamen olumsuz hayaller kurarak kendimi ikna etme soğutma veya işte durumumu kabullenme aşamasına sokmaya başladım. Kısa keseyim, ben hemen hemen 3 yıldır tamamen umudumu kestim. Çünkü biliyorum ki bu husus ile ilgili ayeti kerime bile var. Temiz erkeklerle (iffetini korumuş) temiz kadınlar. Temiz kadınlar (iffetini korumuş) ile de temiz erkekler birdir. Bu durumdan sonra tamamen umudumu yitirdim Çünkü ben artık iffetli biri değilim (bana göre bu böyle acı ama gerçek olan bu) e artık iffetli temiz saf biri olmadığım için benim nasibim olursa da benim nasibime düşen bana denk olan kadar kirlenmiş iffeti zarar görmüş birisi olacak. Yani benim istediğim bu saatten sonra beni istemez (bana nasip olmaz, olsa da ben haketmiyorum. Haketmediğim birinin hayatını kendim gibi biriyle nahvedemem) benim dengim olanı da (iffeti zayıf düşümüş'ü) de ben istemem. Çok uzattığım için kusuruma bakmayın bu birazda iç dökme sorusu diyebilirim ve sorumu sormaya gelirsek de. Doğru düşünüyorum değil mi? Beni tastikleyip onaylarsanız biraz olsun aklımda ki, tevbe edip temizlenirsen yine hakedebilirsin (bana göre vesvese gibi geliyor, emin olmamakla birlikte) vesvesesinden kurtulmak istiyorum. Sizce de doğru değil mi? Benim gibi birinin iffetli, temiz, sadık bir hanımefendiyi haketmediği gerçeği...

Tavsiyenize ihtiyacım var? Dinen bilgili olanlar var mı?
Cevapla