Ah Eray sen çok iyi bir arkadaşsın da Yengen çok akıllı, yapacak bişey yok 😂
Beyler, sizin Eray gibi arkadaşınız var mı 😀
Ah Eray sen çok iyi bir arkadaşsın da Yengen çok akıllı, yapacak bişey yok 😂
Beyler, sizin Eray gibi arkadaşınız var mı 😀
Kızlar arasında dayanışma daha güçlüdür, erkekler kızlarla ilgilense de ilgilenmese de etkileme ihtiyacında hisseder kendini, rekabete girer. Kadınlarda da rekabet var ama erkekler kadar değil
Linki izledin mi 😀
Şimdi izledim, çok fena wnwnsnx
Kızlar Eraylardan uzak durun🤣🤣
Kankalardan da 😀
Ben okuldayken bir arkadaşımla fiziksel kavga etmiştim 1 gün sonra kardeş gibi barıştık.. aynı okulda iki kız vardı sözlü sataştılar diye 1 yıl küs kaldılar.. :D
Kızlar birbirinin arkasından kuyu kazarlar : ))
Tenk yu : ))
Cevap
7Cevap
erkek arkadaşlar 🤜🤛
öyle bir arkadaşa ihtiyacım yok şu an
Ne zamana lazım olur 😀
Kızlar daha iyi kollar biz erkeklerin kollanma ihtiyaci duymayiz kendi işimizi kendimiz çözeriz
Siz çorabınızın tekini bile bulamazsınız tek başınıza 😄
O anlamda değil 😂 kollanma anlaminda evet çoraplar konusunda haklısın 😂
Kızlarda hasetlik cekememezlik çok var erkeklerde bu durum olmadığı için erkekler daha iyi kollar.
Linki izledin mi 😀
Bakmadım izleyeceğim şimdi.
😂😂😂
erkekler kollar tabiki kızlar bi süre sonra satar kıskançlıktan :)
😂😂 kesinlikle erkekler.
Hepsi digerinin laciverti olunca 😄
Erkekler bu konuda daha iyi
Bence de.. Erkekler birbirini kollar, kızlar birbirini toparlar. 😀
Sizin yüzünüzden bayım. Gözleriniz yerinde durmuyor ki 😀😂
Erkek arkadaşım yok kardeşim var 12 tane 😁
Erkekler bi adım önde sanki
Arkadaşlarım bana ben de onlara arka çıkarız hep
Nabza göre şerbet misaliyim
kiz arkadaslar
Kesinlikle erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?