Neden arkadaşlığım devam etmiyor veya niye doğru düzgün bir arkadaş bulamıyorum ben?

Baya zamandır arkadaşım yok en son orta okul ve liseyi beraber okudugum bir arkadaşım vardı zaten okulda bile öyle çok kimseyle olmazdık ikimiz gezerdik filan derken okul bitti o taşındı bağlantı koptu sonra işte hep evdeydim ben hiç arkadaşım olmadı mahalleden vardı onlarda tasınıp gitti kimisi evlendi filan görüşmüyoruz uzun zaman sonra işte bir sevdiğim vardı herşeyi onunla yapmak için gün sayıyordum ayrı şehirlerdeydik senede iki üç kez gelip giderdik onla gezedim eglenirdim hergun onunla konuşurduk derken oda bitti o bitince zaten her şey de onla bitti her şey den vaz gectim hiç birşeye hevesim kalmamıştı o evlendi başka birisiyle bir sene oldu bende yardım almaya karar verdim sekiz ay yardım aldım psikologumun beni dinleyip anlaması ve aynı yaşta olmamız bana iyi geliyordu sonra kursa yazıldım derken kursta iki kişiyle konuşmaya başladım daha görür görmez samimiyet oluştu iyidi ikisi ama kurs bitti ve birisi evlendi biriside benden beter evden cıkmayan ailesiyle sürekli ilgilenen birisi cıktı telefon bile etmiyor arada bir mesajlasıyoruz sanal arkadaş oldu yani spora gidiyorum maddi yönden pek durum olmadığı için belediyenin spor salonuna yazıldım orada da hiç yasıtım yok nere elimi atsam hep kırk elli yaş apatman da bile yok hep annemlerle oturuyorum komşular da benden büyük tabi Seansım da bitti ama hiç bir ortam kuramadım bendemi sorun var sanki herkes grubunu önceden kurmuş arkadas edinmiş ve kimseyi arasına sonra dan almıyorlar gibi. Psikologumun iş yerinde bir arkadası vardı o kızla da tanıştırdı beni ama kız hani benimle ilgili bir şey bilmiyor ve seas alan birisi olarak görüyor sürekli tabi tedirginlik duydu oda belki bir çay içeriz beraber demiştj bana ondan da ses cıkmadı zaten cagarsa da Instagram da gördüm onun gittiği yerlere gidecek bütçe yetmez bende iki tane çok konuştugum kuzenim var onlarda farklı semtlerde ve evliler görüşemiyoruz pek ancak watsap da grup da konusuyoruz yani neden olmuyor neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum insan değişik farklı kişiler görmek onlarla konuşmak dinlemek istiyor

Neden arkadaşlığım devam etmiyor veya niye doğru düzgün bir arkadaş bulamıyorum ben?
Cevapla