Güncellemeler
+1 yıl
gecen gun tatli tahtadangeyiksus esyasi aldim çok begenmisti mutlu mutlu geyige baktim cokk tatli dedim sonra birden onun sivri yerlerinin kafama carptigini hissettim aciyi o duygusal kirginligi resmen hissettim durduk yere aglamaya basladim sevimli bir esya kucukken begendigim sevdigim esyalarimun kafamda kirilisini cektigim aciyi o hayal kirikligi uzuntu duygusunun kafadaki acidan daha agir olusu herseyi yeniden hissettim. cunku ne bana ne canima ne de esyalarima saygi duyuldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Herkes anne baba olmamalı işte bunlar yüzünden gencecik insanlar hayata - ile başlıyor geçmiş olsun öncelikle geçmişte olan şeyleri aklınıza fazla getirmemeye çalışın. Psikolojik destek almanız sizi ciddi anlamda rahatlatır diye düşünüyorum
cok kotuydu... okadar cok dayak yiyip ezildimki babam bide herkesi arar benim nekadar terbiyesiz o... oldugumu soylerdi ayrica bana deli derdi cogu zaman aç birakirdi benim icin en zor olani kufurlerdi bide kovulmak tabiki karin kisin ortasinda incecik kiyafetlerle kapiya konmustum gizlice saatler sonra eve donmustum 2 hafta zature gecirmistim ayrica beni hasta gorunce gber derdi hep. hep çok zavalli mutsuz bir cocukluk gecirdim hem de herkes beni terbiyesiz cocuk olarak biliyordu. sadece okulda bir saygi gorebiliyorken beni okuldada rezil etmislerdi sagolsunlar
Peki annen nerdeydi bunlar olurken? Hiç kimsen yok muydu sana psikolojik olarak destek olacak?
hickimsem yoktu annem birsey demiyordu babana saygili ol o bisey derse tamam babacim de git ona saril diyordu yani kafama kafama vuran bana bacım diyen git kerhNede kendini sat diyip kovan serefsize karsi gikini cikarma derdi sagolsun diger odada da boş ver baban zaten deli derdi sadece bu.
bana şeytan diyorkardi tek sebebi kiz cocogu olmamdi
Yaşadıklarınız için gerçekten çok üzgünüm bir erkek olarak babanız adına ben özür dilerim ben utandım gerçekten.. şu an okulunuz var mı çalışıyor musunuz nasıl geçiniyorsunuz acaba? Babanız sizi hala rahatsız ediyor mu bunları öğrenebilir miyim daha sonra birkaç tavsiye vereceğim
anneme de bulasiyordu serefsiz ben o anneme bulasinca annemi korumaya calisirdim ama annem sadece beni kalkip dovmek istediginde korumaya calisirdi beni kovdugunda kafama birseyler firlattiginda ya da hakaret ettiginde pek birsey demezdi annemi affediyorum cunku genelolarak o donem haric kendinden cok fedakarliklar yapip bana destek oldu belki de umursamaz gorunuyordum cunku guclu olmak zorunda oldugumu dusunuyordum hep gizli gizli agliyordum
hayir Şu an jendi hayatimi kurdum evlendim esim de dunya tatlisi ama dedim ya gecen aldigim sus esyasina bile saatlerce agladim cunku belkide ilk defa sevdigim birsey basimda patlamiyacak
Eşiniz size dilerim ki en güzel hayatı yaşatır geçmişi aklınızdan çıkarın ve ileriye bakın mutlaka.. psikolojik destek almanızı öneririm gerçekten çok yardımı dokunur size hayat bu maalesef kendimiz seçemiyoruz herkes farklı konularla imtihan ediliyor. Siz bu imtihanı geçmişsiniz kendinizle gurur duymalısınız ne kadar güçlü bir kadın olduğunuz ortada çünkü. Allaha bol bol dua edin Allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermezmiş tekrardan çok geçmiş olsun hayatın bütün güzellikleri sizinle olur umarım 🙏
tesekkurler sagolun 😓
Allah yardımcın olsun kardeşim valla üzüldüm ama bil ki çoğu anne baba sorunlu çocuğuna çektiriyor benimkiler de az değil şiddet yok ama evden kovulma aşağılama vs var da var sabrediyorum sadece omur boyu onlarla yasacak değiliz