Evlenelı 2 buçuk ay oldu boşanma kararı aldık annemgılın yanına döndüm sizce yanlış mı yaptım?

Bana saygısı kalmadı sevgiside hakaret edıyo ıstedıgı zaman dışarı çıkıyo ne bana ne aıleme saygısı kaldı altınlarımı aldı elimden beni evden dışarıya çıkarmadı yapamadım onunla onca emeğime üzülüyorum kendısı boş ol dedi bende devam etmek istemiyorum artık sımdı o pişman olduğunu söylüyor ama affetmek de gelmiyor ıcımden
Evlenelı 2 buçuk ay oldu boşanma kararı aldık annemgılın yanına döndüm sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla