Konudan bahsedeyim biraz biz tanıştık hiç bana göre bir ilişki olmadığı için ben başlarda istedim ama bunları yaşayacakmışım ki oldu biz nişanlandık sonra benim evim vardı daha lüx bir ev istedi tuttum havuzlu düğün istedi tuttum artı Avrupa balayı istedi ayarladım tüm bunları yapmışken bende haliyle stres sinir oldu sonra kavgamız oldu sen çok sinirlisin dedi gitti kısa ve öz
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Boşanma aşamasındayım çekişmeli benden tazminat ve nafaka talep ediyor çocuk yok yeniyiz anlaşmalı boşanmaya nasıl razı edebiliri?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bu ne abi boşanan boşanana
Çok zor ama
Ne kadardır evlisiniz siz?
Şaka sanma ama nikah oldu düğün olmadan boşanıyoruz
Az önce psikoloğ arattırdım aman aman istemiyorum kesinlikle demiş ama anlaşmalıda boşanmıyor
Ya sen sinyalleri almadın mı çocuk oyuncağı mı bu?
Birazcık benim hatam
Kendiside benim kadar acı çekmiyor
Eee insanları iyi tanıman lazım
Düğüne 25 gün kala bitti 4 ay oldu
Haydaa ne olacak şimdi
Dava açıldı işte nasıl ikna edecek bilmiyorum
Edecem
Çekişmeli olur
Olmadın işte çok uzayacak
Olmasın
İmza atmadan önce düşünecektin
Kafın için daha kötü değil mi
Kadın
Kadın çile çektirmek istiyor sana sürünmeni istiyor
Evet ama kendinede yazık ediyor yalıda küçük değil ki 29
Bide her şey iptal ettim dünya kadar zararım var yine onun nişandan takılma Altun’ları var
Takıntılı zor biri demek ki önce insanları tanı yani anladın mı karambole imza atmışsın sanki
Yok yufka yürekliydi aslında
Demek ki değilmiş
Gerçekten öyleydi aam şimdi şeytana döndü
Sizin yaşınız kaç bilmiyorum ama siz olsanız böyle uzatırmısınız sonuçta benim soy ismim onda
Eee şimdi görmüş oldunuz insanları
İşte siz bir kadın olarak nasıl değerlendiyorsunız mantıklımı defol git dersin hiç birley istemezsin gidersin
Kadınları iyi tanımak lazım
Tanıdığım için bu kadar zoruma gitti
O zaman yapacak bir şey yok
Her kadın aynı olmaz sanırım
Uzak durun bence kadınlardan
Nİye öyle dediniz sizde kadınsınız
Çünkü tehlikeliyiz
Çok açıklayıcı konuştun
Ne diyim peki
Eşimdi sonuçta
Konudan bahsedeyim biraz biz tanıştık hiç bana göre bir ilişki olmadığı için ben başlarda istedim ama bunları yaşayacakmışım ki oldu biz nişanlandık sonra benim evim vardı daha lüx bir ev istedi tuttum havuzlu düğün istedi tuttum artı Avrupa balayı istedi ayarladım tüm bunları yapmışken bende haliyle stres sinir oldu sonra kavgamız oldu sen çok sinirlisin dedi gitti kısa ve öz
Ondan sonra türk kadınları kötü oluyor siz baştan çağırıyorsunuz belayı başınıza
Rus mu çağıralım Türk hepsi