Bu erkekler kendilerini ne zannediyor?

Ben hem cinslerimi gerçekten seviyorum Bazı İstisnalar kaideyi bozmaz Elbette bazılarımız çok acımasız olabiliyor erkeklere karşı onlarla oyun oynuyor duygularıyla oynuyor bunlardan bahsetmiyorum genel olarak normal bir kadından bahsediyorum gerçekten çok renkliyiz çok güzeliz Hem evde çalışıyoruz hem işte çalışıyoruz hem çocuğumuza yetişiyoruz hem evimize yetişiyoruz hem işimize yetişiyoruz her alanda kendinizi gösterebilecek potansiyelimiz var ve gösteriyoruz bunları yaparken keyif alıyoruz duygusal bir varlık olduğumuz için işten eve geldiğimizde çocuğumuza bakmak onunla ilgilenmek ona sofra kurmak Ailemiz için bir şeyler yapmak bizim için keyif haline geliyor fakat Erkekler ne yapıyor diye şöyle bir baktığımda genelde bakıyorum (Tabii ki burada da istisnalar vardır mutlaka iyileri vardır) fakat genelde sorumluluk almıyorlar Çünkü Nasılsa bunu kadın alıyor diye görüyorlar işten eve geliyorlar ayaklarını uzatıyorlar ben yorgunum deyip yatıyorlar nasılsa kadın sofrayı kuruyor geliyor çamaşırları yıkıyor çocuğa bakıyor evle ilgileniyor dışarıda bir sosyal hayatı var aileler var her yere yetişiyor ama erkek geliyor evde yatıyor hazır sofra hazır çamaşırlar ütülü kıyafetler Her şey hazır konforlu bir hayatı var çocuğa bakılıyor çocuk emziriliyor aynı zamanda kendi gönlü de yapılıyor bu adamın. Yani gerçekten soruyorum Tüm bunları görüyorsunuz ve hala kendinizi ne zannediyorsunuz nedir bu ergen tripleriniz bir aileyi sahiplenemeyişiniz sorumluluk almak istemeyişiniz bu kadar böyle uzak davranışınız her şeyi kadının üstüne yıkmanız Nedir bu ya ve tüm bunlara rağmen kendinizi bir şeyler zanneden siz misiniz Hiç öyle değilsiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Evet sonra kalkıyorsunuz diyorsunuz ki kadınlara bana itaat et Neden sen adam gibi adamdın da sana itaat edilmedi mi Balzac in bir sözü vardı;"Aptal bir adamı yönetmektense akıllı bir Adamın dediğini yapmak çok daha iyidir." diye... Yönetmeyi bildiğiniz de biz mi yönetilmedik ya? 😏😅
Güncellemeler
+1 yıl
Her şeyi kadın yapsın sonra yattığınız yerden "bana itaat et." ne güzel işmiş o ya... ergenlik değil de ne?
Bu erkekler kendilerini ne zannediyor?
Cevapla