Fabrikası bol ve havası. Yine de bir nebze de olsa temiz hava alabileceğin ve kafa dinleyebileceğin harika sahilleri var. Hava durumu ise biraz karışık. Sabah vakti üşürken titrersin öğlen vakti terlersin. Ulaşım konusunda problem yaşamazsın ama belirli saatlerde trafik yorabilir. Her şeye rağmen güzel bir şehir.
teşekkür ederim, ek ödenekler ile anca böyle olabiliyor. taban ücreti 22.300 olarak gözükse de yaptığım projeler ve işlerle beraber bu kadar olabiliyor.