Deprem geçirdik ve şimdi marmaradayım burdada deprem beklendiği için özellikle geceleri deprem olursa diye korkuyorum?

Nasıl bu korkum geçecek bilmiyorum evet bi anksiyete kadar yoğun kaygım yok ama geceleri deprem olursa diye montumu sandalye üzerine koyuyorum hemen alır çıkarım diye zemin kattayım yani bilmiyorum gerçekten depremler korkunç devlet denetimsiz. Denecek bir şey yok.

Deprem geçirdik ve şimdi marmaradayım burdada deprem beklendiği için özellikle geceleri deprem olursa diye korkuyorum?
Cevapla