Çocuğu pataklarım
Onu güzelce uyarırım
Hepsini evimden kovarım
Televizyonun ücretini ailesinden isterim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ailesine çocuk konusunda daha dikkatli olmalarını rica ederim, mümkünse çocukla daha sağlıklı iletişim kurmalarını, doğruyu yanlışı güzelce anlatmalarını isterim. Çocuk elbette yaramazlık yapacak, lakin bu eşyaya zarar verme durumu göz ardı edilecek basit bir yaramazlık değildir. Güzelce konuşulup halledilmelidir.
Evdeki televizyon kasko şirketi tarafından sigortalı
Hemen kasko şirketini ararım.
Durumu izah ederim
Evdeki tv nin fiyatı şu an 50 bin TL
Bu parayı ne aile ödeyebilir nede çocuğa kızsam tv geri gelir.
İyi ki sigorta yaptırmışız umarım kasko bu masrafı kabul edip karşılar diye dua etmekten başka elden bir şey gelmez.
gulf ise zor
En az 140 m2 bir evden bahsediyoruz. bu fiyatta bir TV boyutu 75 " ve üstü olmalı. Kaskoda sanırım avm deki satıcıların fikriydi. Media markt olması yüksek. Öyleyse, bu tür düşmelere karşı sigorta kapsamınızı alırken sorgulamanız lazım. Çünkü bu gibi önemli hususlar belirtilmiyor. Ayrıca bir çocuğun bu TV düşürme ihtimali çok azdır. fırlattığı bir şey ya da oyuncakla yapabilir. Bu belkide hiç kapsamda olmayabilir. evde 2 kişi çalışıyor bu iyi bir şey.
e hocam o eve tüplü de olurdu
Ne kadar kızarsam da tv yerine gelmez.
Eğer ailede azcık utanma varsa zaten yaptırır. Yok eğer yaptırmazsa içimden gelen ah aileye bela olur.
Teşekkür ederim
Ailesi tamir ettirir, tamir ettirmiyorsa da yenisini alır.
Cevap
26Cevap
Ben bir şey yapmam. çocuğun hatasından dolayı ailesinden de para istemem
kimse kusura bakmasın 5 ay yazılım geliştirip ancak öyle alabildim 170000₺ civarı kırsa kafasını keserim https://www.google.com.vn/url?q=https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-qe-98q80catxtk-98inc-245-cm-4k-uhd-smart-qled-tv-uydu-alicili.html&opi=95576897&sa=U&ved=0ahUKEwjs4uLKrOqCAxUSR_EDHf8OBrYQsDwIwAE&usg=AOvVaw1MIdnuEjFFQvHsmUg5ISG5
Çocuğu dövmek ailesini kışkırtır, tv için para vereceklerse de vermezler. Ailesine söylerim parayı alırım. Zaten o masraf için çocuğu kendileri döverler 😄
Aslında tam cevap yok yani açıkçası karşıdaki çocuk kızsanda fayda etmez çünkü çocuk kızılmaz hem olan olmuş artık güzelce böyle birşeylerin yapılmasının yanlış olduğunu anlatmaya çalışırım. Kalp kırmanın bir mantığı yok bence
Dövsen laf ederler koysan kapının önüne misafirperver değilsiniz derler para, ya da yeni tv istesen almazlar ve ahlaksız görgüsüz konumuna düşeriz değneğin her iki ucunda b@klu.. Birdaha eve almam ama. gelmesinler bir zahmet.
Benim evime çocugunun yapmış oldugu yaramazlığı bana söyletmeden telafi edecek kadar düşünceli ve elit insanlar misafir olarak gelir. 😎🤪
dilan polat mısın beee yürrü alem yiğit görsün
Görgulu insan elit insan
Soruyu silemedim, görgulu insan olabilir, elitlikle bi alakasi yok, her insan elit olsada olmasada egerki görguluyse orada o an napilmasi gerektigini bilir:)
@Unutamadimsevdigim ironi yaptım 😅
Hiçbir şey yapmam , olabilir, ancak karşı taraf duyarlı bir aile ise kesin buna karşılık bir şey teklif edecektir. 😊Evime yeni sinema sistemi kursunlar 🤭
Televizyonun ücretini ailesinden isterim, Ama tabii şimdi bunu böyle yazmak çok kolay bazen aile içinde öyle durumlarla karşı karşıya kalabiliyorsunuz ki basiretiniz bağlanıyor.
Önce kafasını kırar sonra ailesini böyle vir çocuk yetiştirdikleri için tebrik eder sonra evimden kovardım. Misafir çocuğu her zaman birşeyleri kırar döker illaki
kdjdjssjskah yaparsın
Yani bunu yapacak bir aile zaten bu masrafı karşılamalı bir şey demezdim yapmazlarsa da kendim alırdım ve bir daha görüşmezdim
Başımıza geldi aslında, tv çocuğun üstüne düştü, tv kırıldı, çocuğun kaşı açıldı. Tv düşünmedik o anda, ama ertesi gün, TEKNOSA'dan aradılar kurulum için gelecez falan dediler, başta anlamadık, ama çocuğun ailesi bize tv almıştı.
Bisey demem ben ya, sinirlenirim belki istemsizce ama , çocuk suçlu değil ana baba suçludur, yetiştirmeni bilecekler
Televizyonun ücretini ailesinden isterim, ama böyle durumlarda hep odamın kapısını kilitlerim veya evde değilsem anneme söylerim
Önemli değil olan oldu diyip geçilir büyük ihtimal 🤷♀️
Allahim kırmasın ya... naparim bilmiyorum ama inşallah ailesi karşılar...
Televizyonun ücretini ailesinden isterim
He o akıllı TV kaç TL biliyor musunuz?
Misafir çocuğuna gerek kalmadı canavar kedim televizyonu kırmaktan beter etti
Televizyon o kadar önemli değil de laptopa dokunmasın yeter.
Bir şey yapamam, çocuk sonuçta, evet yapmayabilirde ama olan olmuş artık.
Uyarırım ve ailesiyle durumu konuşurum. Yaptıgının yanlış olduğunu çocuğa söylerler
yaabi öyle mii bence zor biraz
Ne yapacaktım peki? Çocuğa dayak mı atayım?
abi ben biraz alınganlık yaptım galiba evet uyarmak en iyisi
televizyonunı kıran yerine koydum kendimi
Hayır alınganlık yapmak vs değil ama inan ki tv için çocuk dövüldüğü zaman inan o kişi insan olamamış demek olur. Tv yapılır veya alınır ama kalbi kırılmış bir çocuk bir daha sana gülümsemez
Cocugu dvmem de anasini azarlar parayi isterim
babası ne güne duruyor
eyw
kaç para
bak cidden benim tv 170bin tl ben isteymezdim
Normalim bozulur ama bsey dmem yinede evime gelecek kadar samimiyse canı sağ olsun derim 🤞🏻
Benim kuzenim iki tane bilgisayarımı bozdu yinede bişey demedim
Yapacak biçey yok kırılan bizden değildir, çocukken ben neleri kırdım bir çaresine bakılır.
Baban Hulk mu yavrum nasıl becerdin koca şeyi kırmayı derim. Tebrik ederim.
🥴🥴🥴🥴🥴🥴
Bizimkini kirarsa ailesi muhtemelen cocugu iki sene ozel okula gonderemez.
yapacak şey seçeneklerde yazmıyor. edebimizle ağırlamaya devam eder, bir daha Görüşmeyiz sanırım. ya da kendi evimizde görüşmeyiz
bu arkadaşa ve o anki sonraki ruh halimize göre değişir sanırım
başımıza gelmedi ki daha önce
Çocuk bu adı üzerinde , ailesinin suçu ne hem !! ücret talep edeyim. çok saçma zaten ailesinin durumu varsa çocuğun kendileri yollar bi tv eve
Önce onu uyarırım sonra ailesinden televizyon ücretini isterim
Çocuklar hata yapa bilir benim çocuğum da olabilir benim çocuğuma sert tepki verilmesi hoşuma gitmez
Niye ama televizyonu kırmak yerine çocuğun kırılan kalbine baksak daha iyi doğru olur gibi
Uyarırım güzelce
Onu güzelce uyarırım.
sonuncu şıkkı yapardım
Gebertmemek için zor tutarım kendimi 🙄
Küçük çaplı bir cinnet geçiririm kesin.
Öyle yağma yok, parasını alırım aileden.
Hiç bisey yapmam bisey de istemem
Ağzını burnunu kırarım cidden sjdhshhs
Çocuğu pataklarım
Ücreti medeni bir dille alacak şekilde isterimp
*isterim
Ailesine yenisini aldiririm
Hem ücreti ister hem kovarim
geçmiş olsun yapack bir şey yok.
1 ,3 ve dört..😣
Onu güzelce uyarırım
Vuhu çok sinir olurum
Parasını isterim
Hiçbir şey yapmam canı sağolsun
Şaşırırım
Ücretini isterim
Camdan aşağı atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?